;
coinex

موبایل اسنشال فون ؛ یک گوشی ماژولار با ماژول‌هایی مغناطیسی

موبایل اسنشال فون
بررسی‌های موبایل اسنشال فون نشان می‌دهد که این دستگاه به شکل شگفت انگیزی ساخته شده است، هر چند که از خالق اندروید جز این هم انتظار نمی‌رفت.

موبایل اسنشال فون گوشی هوشمند ماژولار است که از این حیث تا حدودی می‌توان آن را با مدل‌های موتورولا موتو زد مقایسه کرد. یک طراحی عالی با ظاهری زیبا، گوشی خوش دستی را ساخته است که نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذر کرد. این گوشی هوشمند با یک دوربین 360 درجه ای 4K بسته بندی شده که از طریق پین‌های مغناطیسی به موبایل اسنشال فون متصل می‌شود.

اما این دوربین 360 درجه‌ای تنها بخشی از ماجراست. کمپانی اسنشال قصد دارد تا 6 لوازم جانبی مغناطیسی برای اولین محصول خود تولید کند. تاکنون دو ماژول مغناطیسی از این گوشی هوشمند دیده شده و آن طور شواهد پیداست در حال توسعه است.

اولین ماژول لوازم  جانبی تولیدی این شرکت که به موبایل اسنشال فون متصل می شود، گجتی است که می‌تواند از طریق بی سیم صدایی با کیفیت بسیار بالا را به استریوهای ماشین منتقل کند. دومین قطعه، چیزی است که اندی روبین، مالک و موسس اسنشال، آن را کوچکترین اسکنر لیزری سه بعدی جهان نامیده است. این دو لوازم جانبی جدید، چندی پیش در مصاحبه ای که روبین با بلومبرگ داشت، آشکار شدند.

هنوز مشخص نیست که عملکرد این دو لواز جانبی در گوشی اسنشال فون چگونه خواهد بود، مخصوصا اسکنر لیزری آن؛ اما روبین در مصاحبه خود با بلومبرگ اشاره کرده که احتمالا این گجت، عملکردی شبیه به ماشین های خودران خواهد داشت که با استفاده از لیزر، فواصل بین اشیا مختلف را اندازه گیری می‌کنند.

پیش فروش موبایل اسنشال فون در حال حاضر از طریق وب سایت خرده فروشی بست بای در حال انجام است و منحصرا در ایالات متحده توسط اپراتور اسپرینت عرضه می‌شود. این دستگاه یکی از معدود گوشی های ماژولار جهان خواهد بود.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر