;
coinex

گوگل اسیستنت با هدفون‌های جدید گوگل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد!

گوگل اسیستنت با هدفون‌های جدید گوگل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد!

گوگل اسیستنت یک رابط کاربری منحصر بفرد است؛ گوگل، سازنده این رابط کاربری، به تازگی به منابع خبری گفته است که می‌خواهد هدست‌های جدیدی بسازد و رابط کاربری خود را روی آن‌ها نصب کند. با تکراتو همراه باشید.

بسیاری از هدفون‌ها این قابلیت را دارند که رابط کاربری گوگل اسیستنت را در اختیار کاربران بگذارند؛ این ویژگی باعث می‌شود که این نرم افزار سودمند بر روی گوشی‌های همراه هم فعال شود و کاربران از طریق گوشی‌های خود به اعلان‌ها و کاربردهای مختلف پاسخ دهند. حال این امکان هم فراهم شده است که کاربران بتوانند با استفاده از گوگل اسیستنت از طریق هدفون‌های خود فرامین موردنظرشان را بررسی کنند، زیرا خبرگزاری 9to5Google اعلام کرده است که گوگل می‌خواد هدست‌های مجهز به گوگل اسیستنت بسازد.

این سایت خبری به تازگی فایل APK بیشتر نسخه‌های جدید نرم افزار گوگل را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده است که کدهای این نرم افزار این توانایی را دارند که کاربران را قادر سازند تا اعلان‌های دریافت کرده خود را بررسی کنند و به آن‌ها پاسخ دهند و علاوه بر این، بروزرسانی‌های سفت افزاری را برای هدفون‌ها دریافت کنند.

با توجه به این که نسل بعدی گوشی‌های پیکسل فاقد جک 3.5 میلی متری صوتی هستند، می‌توان با اطمینان گفت که هدفون‌های جدید این قابلیت را خواهند داشت که از طریق بلوتوث به این گوشی هوشمند متصل شوند. اگرکه گوگل اسیستنت را در نظر نگیریم می‌توانیم بگوییم که فرق چندان زیادی بین سایر هدفون‌های موجود در بازار مانند باس کیو سی – 35 (Bose QC-35) یا مدل ام دی آر – 1000 ایکس (MDR-1000X) سونی و هدفون‌های جدید گوگل وجود ندارد اما نکته‌ای که باید در نظر داشت این است که مجهزسازی هدفون‌ها به این رابط کاربری می‌تواند تا حد زیادی قابلیت‌های آن‌ها را بهبود بخشد و از این طریق به کاربرها کمک کند تا راحت‌تر کارهای خود را انجام دهند.

.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر