;
coinex

قیمت سامسونگ گلکسی نوت 8 در بازارهای آسیایی به مرز 1000 دلار می‌رسد

قیمت سامسونگ گلکسی نوت 8
قیمت سامسونگ گلکسی نوت 8 برای عرضه در بازارهای آسیایی اعلام شد. این فبلت جدید پرچمدار سری گلکسی نوت سامسونگ، فردا، اول شهریور ماه به طور رسمی رخ نشان خواهد داد و به این ترتیب، به تمامی شایعات منتشر شده درباره خود، پایان می‌دهد.

شایعه جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد، شروع قیمت سامسونگ گلکسی نوت 8 برای عرضه در بازارهای قاره کهن (آسیا)، از 940 دلار آغاز خواهد شد. به طور خاص این شایعه تازه انتشار یافته، قیمت مدل 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی این اسمارت فون را 6288 یوان چین، یعنی چیزی در حدود 944 دلار اعلام کرده است.

گفته می‌شود دو نسخه دیگر نیز از این دستگاه وجود دارد. قیمت سامسونگ گلکسی نوت 8 مجهز به 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 7088 یوان (حدود 1065 دلار) اعلام شده و برای نسخه 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی که با نسخه امپراتور گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8 Emperor Edition) شناخته می‌شود، با قیمت بالایی در حدود 1200 دلار آمریکا در بازار موبایل معامله خواهد شد.

در ماه ژوئن گذشته، یعنی حدودا دو ماه قبل و در حوالی خرداد ماه، یک گزارش از کمپانی سامسونگ و از موطن اصلی این شرکت گوشی‌ساز کره ای، منتشر شد. در این گزارش قیمت سامسونگ گلکسی نوت 8 چیزی در حدود 1000 تا 1100 دلار اعلام شده بود.

قبل از آن نیز فاش کننده معروف خبرهای تکنولوژی که در توئیتر با اکانت evleaks@ فعالیت می‌کند، نشان داد که قیمت سامسونگ گلکسی نوت 8 برای عرضه در بازارهای اروپایی 999 یورو یعنی حدود 1180 دلار خواهد بود.

در هر صورت، اگر چه قیمت دقیقی برای این فبلت پرچمدار اعلام نشده است، اما از مجموعه شایعاتی که تاکنون منتشر شده است، می‌توان دریافت که قیمت گلکسی نوت 8 برای نسخه‌های مختلف آن در حدود مرز 1000 دلار در نوسان خواهد بود. گلکسی نوت 8 فردا به روی صحنه خواهد رفت و سرفصل جدید را برای سامسونگ باز خواهد کرد.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر