;
coinex

سامسونگ گلکسی نوت 8 رسما معرفی شد؛ محصول جدید غول کره‌ای دلبری می‌کند

سامسونگ گلکسی نوت 8 رسما معرفی شد
سامسونگ گلکسی نوت 8 به طور رسمی معرفی شد و بالاخره به تمامی شایعات پایان داد. رویداد جعبه گشایی این دستگاه در نیویورک انجام شد و گل سر سبد محصولات این کمپانی کره‌ای رخ نشان داد.

البته به لطف شایعات فراوانی که در این چند وقت منتشر شد، هیچ چیز تعجب برانگیزی درباره این دستگاه باقی نمانده است. سامسونگ گلکسی نوت 8 اندکی بزرگتر از گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ است که به همراه یک قلم اس پن و البته دوربین دوگانه خودنمایی کرد.

پس از آنکه سامسونگ مجبور شد تا به دلیل مشکلات موجود در باتری گلکسی نوت 7 آن را از بازار جمع آوری کند، تمام توان خود را به کار گرفت تا نسل بعدی سری نوت خود را مجهزتر و قدرتمندتر از گذشته بسازد و آن را به هواداران بی‌شمار خود تحویل دهد و اکنون این اتفاق افتاده است.

مشخصات سامسونگ گلکسی نوت 8

در لیست مشخصات سامسونگ گلکسی نوت 8 ویژگی‌های جذابی به چشم می‌خورد. نمایشگر بی کران 6.3 اینچی سوپر آمولد با کیفیت کواد اچ دی پلاس که از نسبت تصویر 18.5:9 برخوردار است. این همان صفحه نمایش بی کران معروفی است که در جدیدترین پرچمداران سری گاکسی S، گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس استفاده شد.

سامسونگ گلکسی نوت 8 رسما معرفی شد

در اطراف نمایشگر گلکسی نوت 8 حاشیه‌ ای وجود ندارد و تنها حاشیه‌های باریکی در بالا و پایین آن دیده می شود. نمایشگر دارای ظاهری بسیار زیبا و مدرن است؛ اما شباهت‌ها به همین جا ختم نمی‌شود. نقش قلب تپنده این دستگاه را اسنپدراگون 835 کوالکام بازی می‌کند. با همان حافظه داخلی 64 گیگابایتی که در گلکسی اس 8 (حداقل در مدل آمریکایی آن) دیده شد.

کد حفاظتی IP68 در این دستگاه نیز وجود دارد و به معنای آنست که سامسونگ گلکسی نوت 8 نیز در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. شارژ بی سیم خودنمایی کرده و همان پورت‌های یو اس بی نوع C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری دیده می‌شود. سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا با پوسته تاچ ویز سامسونگ مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده دارد. البته به روزرسانی هایی در نرم افزار این مدل نسبت به گلکسی اس 8 صورت گرفته تا منجر به عملکرد بهتری برای قلم اس پن و بخشی از کارکردهای دوربین شود.

سامسونگ گلکسی نوت 8 رسما معرفی شد

در پنل پشتی سامسونگ گلکسی نوت 8 یکی از جداب ترین ویژگی های آن قرار گرفته است، دوربین دوگانه همان چیزیست که بسیاری از طرفداران سامسونگ منتظرش بودند. فوکوس خودکار دوال پیکسل و دهانه دیافراگم f/1.7 و همچنین تثبیت کننده تصویر نوری از مشخصات بارز یکی از سنسورهای دوربین دوگانه آن است.

دومین سنسور، سنسور تله فوتو است که زوم اپتیکال 2X ارائه می‌دهد و برای عکاسی در حالت پرتره و یا زوم کردن بر روی سوژه‌های مورد نظر بسیار عالی است. دهانه دیافراگم آن f/2.4 است. این سنسور 12 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار همراه شده است.

سامسونگ گلکسی نوت 8 رسما معرفی شد

پیش فروش این دستگاه از فردا 24 آگوست (2 شهریور ماه) آغاز شده و در چهار رنگ بندی مختلف به روش خواهد رسید. این همان سامسونگ گلکسی نوت 8 است که منتظرش بودید. باید دید که سامسونگ با وجود این دستگاه می تواند خاطرات تلخ مربوط به گلکسی نوت 7 را به فراموشی بسپارد یا خیر!

سامسونگ گلکسی نوت 8 رسما معرفی شد

منبع: androidpolice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر