;
coinex

آلفا – وان یک گوشی لوکس جدید به سبک طراحی خودروساز مشهور ایتالیایی!

آلفا - وان یک گوشی لوکس جدید به سبک طراحی خودروساز مشهور ایتالیایی!آلفا – وان (Alpha-One) نام یک گوشی لوکس جدید از طرف شرکت تونینو لامبورگینی (Tonino Lamborghini) است که با برند شرکت خودروساز مشهور ایتالیایی گوشی می‌سازد. این محصول جدیدترین گوشی همراه عرضه شده از طرف این سازنده برای کاربران سیستم عامل اندروید است و طبق اطلاعات موجود شباهت‌هایی هم با خودروهای لامبورگینی دارد به این نحو که قرار نیست که با یک برچسب قیمت ارزان وارد بازار شود.

آلفا – وان یک گوشی امضا شده است به همین دلیل قیمت بالایی دارد. اگر که می‌خواهید این گوشی هوشمند را صاحب شوید باید مبلغی معادل 2500 دلار را برای خریدن آن پرداخت کنید. این گوشی جدید تا چند روز آینده وارد بازار کشورهای امارات متحده و انگلیس می‌شود و کاربران علاقمند می‌توانند آن را از فروشگاه‌های دوبی مال (Dubai Mall) و هارودس (Harrods) خریداری کنند. طبق اطلاعات منتشر شده توسط شرکت تونینو لامبورگینی، آلفا – وان با استفاده از مرغوب‌ترین مواد موجود مانند چرم دست ساز ایتالیایی و آلیاژ فلز مایع (محکم‌تر از تیتانیوم) ساخته شده است تا بتواند مقاومت بالایی در برابر خوردگی، فرسایش و ضربه داشته باشد.

مشخصات فنی گوشی آلفا – وان تونینو لامبورگینی

آلفا – وان یک گوشی دو سیم کارته است که از یک دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی مجهز به قابلیت‌های پایدارسازی دیجیتالی و تصویری و همچنین یک اسپیکر دوقلوی دالبی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند مانند خودروهای لامبورگینی توانایی‌های بالایی دارد به این نحو که به یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 820، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی قابل ارتقاء 64 گیگابایتی مجهز شده است تا بتواند به راحتی از پس فرامین کاربرش برآید. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به یک باتری 3,250 mAh، نمایشگر 5.5 اینچی QHD با رزولوشن تصویر 2560 در 1440 پیکسلی و سیستم عامل اندروید 7 نوقا اشاره کرد. منابع خبری هنوز مطلبی را در مورد احتمال انتشار بروزرسانی سیستم عامل جدید برای این گوشی زیبا منتشر نکرده‌اند.

آلفا - وان

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر