;
coinex

لپ تاپ نوت بوک 9 سامسونگ مجهز به آخرین پردازنده‌های اینتل

لپ تاپ نوت بوک 9 سامسونگ مجهز به آخرین پردازنده‌های اینتل
سامسونگ تایید کرد که قصد دارد تا نسخه ارتقا یافته‌ای از لپ تاپ نوت بوک 9 خود را در ماه آینده به بازار عرضه کند. بزرگترین تغییری که در این لپ تاپ دیده خواهد شد در درون آن اتفاق خواهد افتاد.

لپ تاپ نوت بوک 9 جدید از هشتمین نسل از پردازنده های Core اینتل قدرت خواهد گرفت، نسل جدیدی از پردازنده‌های اینتل که هفته گذشته توسط این کمپانی معرفی شد.

اینتل ادعا می‌کند که هشتمین نسل از پردازنده‌های اینتل کور (Core) چیزی در حدود 40 درصد عملکرد بهتری نسبت به پردازنده‌های نسل هفتم این کمپانی دارد. این به معنای آن است که لپ تاپ نوت بوک 9 جدید سامسونگ کارایی بیشتری نسبت به مدل‌های فعلی این لپ تاپ خواهد داشت.

نوت بوک 9 سامسونگ دارای حافظه رم 32 گیگابایتی خواهد بود. تراشه های جدید سری U از هشتمین نسل پردازنده‌های اینتل کور که به دستگاه‌های قابل حملی مانند نوت بوک ها قدرت می‌دهند، برای اولین بار به جای دو هسته به پردازنده‌های 4 هسته‌ای مجهز شده‌اند.

لپ تاپ نوت بوک 9 جدید سامسونگ با قلم استایلوس اس پن به بازار معرفی می‌شود. این بدان معناست که نوت بوک جدید سامسونگ دارای یک صفحه نمایش لمسی است و با شکل تغییر پذیر برای مصرف رسانه‌ای بسیار مناسب است.

سامسونگ هنوز تایید نکرده که لپ تاپ نوت بوک 9 جدید خود را با چه برچسب قیمتی روانه بازارهای جهانی خواهد کرد و البته هنوز تاریخ عرضه آن نیز از طرف این کمپانی مشخص نشده است. مطمئنا در ماه آینده اطلاعات و جزئیات بیشتری منتشر خواهد شد؛ چرا که سامسونگ قصد دارد تا این محصول جدید را در ماه آینده رونمایی کند.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر