;
coinex

ایسوس زنفون 4 سلفی لایت در تصویر جدیدی خودنمایی کرد

ایسوس زنفون 4 سلفی لایت
ایسوس زنفون 4 سلفی لایت (ZenFone 4 Selfie Lite) نسخه جدیدی از زنفون 4 سلفی است که به تازگی در یک اسکرین شات دیده شد.

کمپانی ایسوس به تازگی صفی از گوشی‌های سری ایسوس زنفون 4 خود را معرفی کرد، اما اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا دستگاه جدید دیگری را به لیست این صف اضافه کند. این دستگاه ایسوس زنفون 4 سلفی لایت خواهد بود که با شماره سریال ZD553KL در اسکرین شاتی که به تازگی منتشر شد، به تصویر کشیده شده است.

در این تصویر نه تنها طراحی ظاهری این گوشی خودی نشان می دهد، بلکه برخی مشخصات آن نیز دیده می‌شود. این گوشی هوشمند به احتمال بسییار زیاد از یک دکمه اصلی هوم در زیر شیشه نمایشگر خود سود خواهد برد، دکمه‌ای که به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز انجام وظیفه کرده و در دو طرف آن دکمه‌های خازنی قرار خواهد گرفت.

ایسوس زنفون 4 سلفی لایت از ماه آینده در مالزی به فروش خواهد رفت و پس از آن احتمالا در چند بازار آسیایی دیگر در دسترس قرار خواهد گرفت. قیمت این دستگاه چیزی در حدود 210 دلار آمریکا اعلام شده است.

مشخصات ایسوس زنفون 4 سلفی لایت

در گنل جلویی این گوشی هوشمند نمایشگری با اندازه 5.3 اینچ و کیفیت تصویری اچ دی (رزولوشن 720 در 1280 پیکسل) به چشم می‌خورد. مغز پردازشی آن را اسنپدراگون 425 کوالکام تشکیل می‌دهد و فضای ذخیره سازی آن شامل 3 گیگابایت حاظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. این فضای ذخیره سازی از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود.

یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پنل پشتی زنفون 4 سلفی لایت قرار گرفته و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا مدیرت نرم افزاری می‌کند. بر بالای این نسخه از سیستم عامل گوگل رابط کاربری ZenUI ایسوس وجود خواهد داشت. این دستگاه در رنگ‌های طلایی و مشکی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

نمی‌توان گفت که این گوشی از حاشیه‌های باریکی در اطراف نمایشگر برخوردار است. نوار سیاه رنگی تمام اطراف صفحه نمایش را در برگرفته است. این دستگاه مقرون به صرفه عضو جدید خانواده ایسوس زنفون 4 است.

این کمپانی حدود یک هفته پیش، 6 گوشی جدید را در سری ایسوس زنفون 4 معرفی کرد. گوشی‌های ایسوس زنفون 4، زنفون 4 پرو، زنفون 4 سلفی، زنفون 4 سلفی پرو، زنفون 4 مکس و زنفون 4 مکس پرو و اکنون ایسوس زنفون 4 سلفی لایت را نیز به عنوان هفتمین عضو به اعضای این خانواده اضافه کنید.

این‌ها گوشی‌های هوشمندی هستند که تا پایان سال 2017 میلادی وارد بازارهای جهانی خواهند شد. این کمپانی احتمال دارد که محصولات جدیدتری را نیز تا آخر امسال معرفی کند. جزئیات بیشتری از ایسوس زنفون 4 سلفی لایت مشخص نیست، اما با وجود درز این خبر جدید، بعید نیست که به زودی معرفی شود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر