;
coinex

گلکسی نوت 8 سامسونگ از نیمه دوم ماه سپتامبر در سر تا سر جهان عرضه می‌شود!

گلکسی نوت 8 سامسونگ از نیمه دوم ماه سپتامبر در سر تا سر جهان عرضه می‌شود!گلکسی نوت 8 سامسونگ چند ساعت پیش در یک رویداد رسمی در معرض عموم قرار گرفت؛ سازنده کره‌ای در این رویداد اطلاعاتی را هم در زمینه زمان عرضه گوشی جدیدش منتشر کرد. سامسونگ دیروز جزییاتی را در مورد زمان و مکان‌های عرضه فبلت گلکسی نوت 8 در ایالات متحده در اختیار علاقمندان گذاشت؛ طبق اطلاعات منتشر شده توسط این سازنده پروسه پیش فروش گوشی پرچمدار گلکسی نوت 8 از تاریخ 2 شهریور (24 اوت) شروع می‌شود؛ سامسونگ همچنین گفته است که همه شرکت‌های پشتیبانی کننده بزرگ ایالات متحده فبلت پرچمدار گلکسی نوت 8 را عرضه می‌کنند و کاربران علاوه بر این می‌توانند این فبلت جدید را از سایت شرکت سامسونگ و شرکت‌های والمارت (Walmart)، تارگت (Target)، و بست بای (Best Buy) هم خریداری کنند. سازنده کره‌ای هنوز اطلاعاتی را در مورد زمان دقیق عرضه فبلت جدیدش در خارج از ایالات متحده منتشر نکرده اما گفت است که کاربران می‌توانند از نیمه دوم ماه سپتامبر (24 شهریور تا 9 مهر) این گوشی هوشمند را در رنگ‌های مشکی، خاکستری مایل به ارغوانی، طلایی و آبی تیره خریداری کنند؛ البته ظاهرا هر یک از این رنگ‌ها به یک ناحیه خاص از جهان اختصاص یافته است. می‌توان انتظار داشت که به زودی اطلاعات بیشتری در مورد زمان عرضه گوشی گلکسی نوت 8 در سر تا سر جهان از طرف سامسونگ منتشر شود.

طبق اطلاعات منتشر شده فبلت پرچمدار جدید سازنده کره‌ای قرار است که در سه مدل با رم 6 گیگابایتی و حافظه‌های داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت‌های حافظه میکرو SD وارد بازار شود. سامسونگ قیمت عرضه فبلت جدیدش را در بازارهای ایالات متحده اعلام کرده اما هنوز اطلاعات دقیقی را در مورد قیمت این گوشی هوشمند برای عرضه در بازارهای سایر کشورهای جهان منتشر نکرده است.

گلکسی نوت 8 تا حد زیادی همان محصولی است که همه کاربران انتظار دارند؛ این گوشی هوشمند از بدنه‌ای از جنس شیشه و فلز بهره می‌برد و شباهت‌هایی با گلکسی اس 8 دارد با این تفاوت که به یک قلم اس پن (S Pen) مجهز شده است و بدنه آن در مقایسه با گوشی گلکسی اس 8 انحناهای کمتری را در خود دارد. فبلت جدید از نظر اندازه هم تفاوت‌های کوچکی با گلکسی اس 8 پلاس دارد، به این ترتیب که سازنده کره‌ای در ساخت آن از یک نمایشگر تمام صفحه 6.3 اینچی QHD+ سوپر AMOLED استفاده کرده است ولی مدل گلکسی اس 8 پلاس را به یک نمایشگر تمام صفحه 6.2 اینچی QHD+ سوپر AMOLED مجهز ساخته است. حال که بحث صفحه نمایش مطرح شد باید به این نکته هم اشاره کرد که گلکسی نوت 8 از یک نمایشگر بسیار باریک با نسبت تصویر 18.5:9 بهره می‌برد.

فبلت جدید در دو مدل با نمایشگرهای اگزینوس 8895 و کوالکام اسنپدراگون 835 عرضه می‌شود. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به یک باتری 3,300mAh با قابلیت پشتیبانی شارژ سریع وایرلس و عادی، بلوتوث 5.0، بدنه مقاوم سازی شده در برابر نفوذ آب و گرد و خاک با شاخص مقاومتی IP68، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی اصلی، اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در بین دو سنسور دوربین اصلی، سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا و رابط کاربری مخصوص سامسونگ اشاره کرد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر