;
coinex

گلکسی نوت 8 سامسونگ قابلیت شارژ سریع باتری را پشتیبانی می‌کند!

گلکسی نوت 8 سامسونگ قابلیت شارژ سریع باتری را پشتیبانی می‌کند!گلکسی نوت 8 سامسونگ، فبلت پرچمدار جدید سازنده کره‌ای، توانایی پشتیبانی قابلیت شارژ سریع باتری را هم دارد که یک ویژگی منحصر بفرد محسوب می‌شود. می‌توان گفت که علت اهمیت داشتن این ویژگی برای کاربران در واقع نوع باتری به کار رفته در گوشی گلکسی نوت 8 است.

طبق خبرهای موجود سازنده کره‌ای، فبلت پرچمدار جدیدش را به یک باتری 3,300mAh مجهز کرده است؛ باتری‌های 3,300mAh کارایی کمی ندارند اما بیشتر کاربران امیدوار بودند که سامسونگ در ساخت گلکسی نوت 8 به عنوان یک گوشی بزرگ با توانایی پشتیبانی قابلیت‌های پیشرفته از یک باتری بزرگ‌تر استفاده کند مخصوصا با توجه به این که سازنده کره‌‌ای گوشی گلکسی اس 8 پلاس را با یک نمایشگر کوچک‌تر و رم ضعیف‌تر اما به همراه یک باتری3,500mAh  در بازار عرضه کرده است. ظاهرا به همین دلیل است که سیستم شارژ سریع وایرلس گلکسی نوت 8 سامسونگ برای کاربران این گوشی هوشمند اهمیت زیادی دارد. این سیستم شارژ استانداردهای WPC و PMA را پشتیبانی می‌کند از این رو اگر که یک شارژر با توانایی پشتیبانی این استانداردها دارید یا می‌خواهید شارژری را با قابلیت پشتیبانی این معیارها خریداری کنید، می‌توانید از شارژر خود برای تغذیه کردن باتری گلکسی نوت 8 هم استفاده کنید.

سامسونگ بدون شک نسخه جدید نرم افزار سامسونگ اکسپرینس (Samsung Experience) را بهبود بخشیده است تا از این طریق بتواند میزان مصرف شارژ باتری توسط نرم افزارها و قابلیت‌های فبلت جدیدش را کاهش دهد اما باز هم کم بودن ظرفیت باتری فبلت جدید می‌تواند برای آن دسته از کاربرانی که شب و روز خود را با گوشی‌های همراه سپری می‌کنند، مشکل آفرین باشد اگرچه که این چالش تنها می‌تواند برای مدت زمانی محدود تا هنگامی که کاربران با نحوه عملکرد گلکسی نوت 8 آشنا شوند، وجود داشته باشد.

اگر که شارژ باتری فبلت جدید سامسونگ زودتر از حد انتظار تمام شود، کاربران می‌توانند با استفاده از قابلیت شارژ سریع وایرلس گلکسی نوت 8 باتری این گوشی هوشمند را در مدت زمان کوتاهی شارژ کنند، ناگفته نماند که گلکسی نوت 8 سامسونگ با یک شارژر شارژ سریع عادی هم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

سامسونگ هنوز اطلاعاتی را در مورد مدت زمان شارژ شدن باتری فبلت جدیدش با استفاده از یک منبع تغذیه شارژ سریع و این که چه تفاوتی بین قابلیت شارژ سریع این گوشی هوشمند و نسل‌های قبلی این قابلیت وجود دارد، منتشر نکرده است اما می‌توان انتظار داشت که این جزییات در هنگام عرضه فبلت گلکسی نوت 8 در بازار مطرح شوند. طبق خبرهای منتشر شده کاربرانی که از تاریخ 2 شهریور تا 2 مهر (24 اوت تا 24 سپتامبر) گوشی گلکسی نوت 8 را می‌خرند، یک پکیج را هم در کنار این فبلت زیبا به نام گلکسی فاندیشن کیت (Galaxy Foundation Kit) شامل یک پایه شارژ سریع وایرلس و یک کارت حافظه میکرو SD 128 گیگابایتی اوو پلاس (EVO+) سامسونگ به ارزش 189 دلار به طور رایگان دریافت می‌کنند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر