;
coinex

کیفیت دوربین گلکسی نوت 8 را مشاهده کنید؛ قدرت دوربین دوگانه پرچمدار سری نوت!

کیفیت دوربین گلکسی نوت 8 را مشاهده کنید؛ قدرت دوربین دوگانه پرچمدار سری نوت!کمپانی سامسونگ شب گذشته از پرچمدار سری نوت خود رونمایی کرده و مجموعه ای از عکس هایی که با دوربین گلکسی نوت 8 به ثبت رسیده اند را برای تبلیغات بیشتر به نمایش گذاشت. این تصاویر در محیط هایی با نورهای مختلف ثبت شده اند تا کیفیت دوربین گلکسی نوت 8 سامسونگ به خوبی برای شما قابل درک باشد؛ در ادامه با تکراتو همراه شوید:

تصاویری که در زیر مشاهده می کنید با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی گلکسی نوت 8 سامسونگ ثبت شده اند؛ البته دوربینی که از لنز زاویه گسترده با دیافراگم گسترده f/1.7 برخوردار است. لازم به ذکر است که برخی عکس ها با رزولوشن کامل 12 مگاپیکسلی ثبت شده اند، برخی از آنها نیز اصلاح شده اند؛ برای مشاهده عکس ها دراندازه واقعی روی آنها کلیک کنید.

حال نمونه عکس هایی را مشاهده می کنید که با لنز تله فوتو و دیافراگم گسترده f/2.4 به ثبت رسیده اند. هر دو لنز در دوربین گلکسی نوت 8 سامسونگ از تثبیت اپتیکال تصویر یا OIS پشتیبانی می کنند؛ اما این لنز از زوم اپتیکال 2x نیز برخوردار است. در ادامه مشاهده خواهید کرد که برخی عکس ها با افکت بوکه دیجیتال ثبت شده اند.

در رویداد معرفی گلکسی نوت 8 سامسونگ به خبرنگاران اجازه داده شد تا تصاویری را با دوربین این دستگاه گرفته و کیفیت آن را بررسی کنند. البته در نظر داشته باشید که نور محیط در سالن نامناسب بوده؛ اما به هر حال، عملکرد دوربین به خوبی قابل مشاهده است.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر