;
coinex

موتو ایکس 4 توسط FCC تایید شد؛ نگاهی بر مشخصات فنی این گوشی هوشمند!

موتو ایکس 4 توسط FCC تایید شد؛ نگاهی بر مشخصات فنی این گوشی هوشمند!موتو ایکس 4 قرار بود که دیروز در معرض عموم قرار بگیرد اما این رویداد برگزار نشد با وجود این منابع خبری باز هم خبرهایی را در مورد این گوشی هوشمند منتشر کرده‌اند. چند ساعت پیش سازمان اف سی سی گوشی موتو ایکس 4 موتورولا را تایید کرد و لیست کامل مشخصات این گوشی هوشمند را در اختیار منابع خبری گذاشت. طبق اطلاعات منتشر شده توسط اف سی سی موتو ایکس 4 شماره سریال XT-1900-1 را بر روی خود دارد و با عبارت IHDT56WK1 در پایگاه اطلاعاتی این سازمان ثبت شده است.

جزییات منتشر شده توسط سازمان اف سی سی از این امر حکایت می‌کنند که گوشی جدید موتورولا از یک نمایشگر 5.2 اینچی AMOLED فول اچ دی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسلی و محافظ گوریلا گلس 3، پردازشگر 8 هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 630، واحد پردازش گرافیکی آدرینو 508، رم 4 گیگابایتی LPDDR4X و حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 256 گیگابایت بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به یک دوربین دوگانه اصلی با یک لنز 12 مگاپیکسلی رنگی و یک لنز 12 مگاپیکسلی تک فام، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی واید انگل، باتری 3000mAh با قابلیت پشتیبانی فناوری شارژ سریع توربو شارژ 25W و سیستم عامل اندروید نوقا اشاره کرد. گوشی هوشمند موتو ایکس 4 قرار است که در رنگ‌های آبی، طلایی و مشکی با یک برچسب قیمت 413 دلاری وارد بازار شود.

موتورولا تصمیم ندارد که در نمایشگاه IFA 2017 رویدادی را برگزار کند اما به نظر می‌رسد که لنوو، مالک کنونی این برند، برنامه ریزی کرده است تا در تاریخ 9 شهریور (31 اوت) حضور پررنگی در این نمایشگاه داشته باشد. لنوو هنوز مطلبی را در مورد رونمایی از گوشی‌های سری موتو در این نمایشگاه نزده است به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که تا زمانی که این رویداد تمام نشود، موتو ایکس 4 در معرض عموم قرار نگیرد.

موتو ایکس 4

موتو ایکس 4

موتو ایکس 4

موتو ایکس 4

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر