;
coinex

تیزر رسمی هواوی میت 10 از معرفی این دستگاه در 25 شهریور ماه خبر می دهد

تیزر رسمی هواوی میت 10 از معرفی این دستگاه در 25 شهریور ماه خبر می دهدتیزر جدید کمپانی هواوی نشان می دهد که پرچمدار بعدی این کمپانی یعنی هواوی میت 10 در تاریخ 25 شهریور (16 اکتبر) معرفی خواهد شد. این تیزر پس از مدت کوتاهی که از معرفی گلکسی نوت 8 می گذرد، در فضای آنلاین منتشر شد که اصل تصادفی نیست. این گوشی هوشمند در بازار گوشی های رده بالا رقابت خواهد کرد؛ این بدان معناست که باید با رقیبانی همچون گلکسی اس 8، اس 8 پلاس، نوت 8 و آیفون 8 روبرو شود. با توجه به اینکه گلکسی نوت 8 رسما رونمایی شده، هواوی تیزر خود را با شعار #beyondthegalaxy (فراتر از گلکسی) منتشر کرده است.

این تیزر همچنین بخشی از پنل پشتی هواوی میت 10 را به نمایش گذاشته است؛ همانطور که مشاهده می کنید، این موبایل با تنظیمات دوربین دوگانه همراه خواهد شد. با توجه به اینکه گوشی های هواوی پی 9، میت 9، پی 10 و پی 10 پلاس به دوربین دوگانه مجهز هستند، جای تعجبی نیست که هواوی میت 10 نیز از این تنظیمات برخوردار شود. گفته می شود که تنظیمات دوربین دوگانه در هواوی میت 10 نیز همانند پرچمداران سابق این کمپانی با همکاری شرکت لایکا تولید می شود که می تواند تجربه عکاسی با بالاترین کیفیت را ارائه دهد. این تیزر همچنین شایعات گذشته مبنی بر مجهز بودن پنل پشتی به اسکنر اثرانگشت را رد می کند. گوشی هوشمندی که توسط کمپانی هواوی به نمایش گذاشته شده، از اسکنر اثرانگشت در پنل پشتی برخوردار نیست؛ هرچند که احتمالا طراحی نهایی در این تصویر به نمایش گذاشته نشده است.

علاوه بر این، گفته می شود هواوی میت 10 ، بزرگ ترین پرچمدار این کمپانی خواهد بود و احتمالا به نمایشگر 6 اینچی مجهز می شود. این نمایشگر همچنین با حاشیه های بسیار باریکی همراه است؛ اما مشخص نیست که از رزولوشن کواد اچ دی 2560 در 1440 پشتیبانی می کند یا فول اچ دی 1920 در 1080. انتظار می رود که تامین قدرت این موبایل را تراشه خود کمپانی هواوی یعنی Kirin 970 به عهده داشته باشد. گوشی هواوی میت 9 که سال گذشته معرفی شد، از تراشه Kirin 960 برخوردار بود. بنابراین این احتمال وجود دارد که گوشی جدید هواوی نیز به تراشه جدید این کمپانی مجهز شود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر