;
coinex

ساخت هتل انگلیسی در ایران!

ساخت هتل انگلیسی در ایرانبه گفته شرکت ایزی هتل انگلیس، ایران با ساخت هتل انگلیسی با بیش از 500 اتاق موافقت کرده است. با تکراتو همراه شوید.

به گفته گای‌پارسون رئیس ایزی هتل انگلیس، شرکت‌های زیادی هستند که مایلند در کشور ایران هتل احداث کنند زیرا به گفته وی آنها می‌خواهند در خاورمیانه توسعه و گسترش پیدا کنند و این را یک فرصت مناسب می‌دانند.

براساس اطلاعات موجود بعد از رفع تحریم‌ها در ایران، هتل‌های زنجیره‌ای مانند آکور فرانسه و ملیا هتل اینترنشنال اسپانیا و چند هتل دیگر برای احداث هتل به ایران آمده‌اند.

وی ادامه داد برای ساخت هتل انگلیسی باید بررسی‌های بیشتری انجام شود زیرا به گفته وی روابط بین ایران و انگلیس اگرچه نسبت به قبل بهبود پیدا کرده، اما چندان مناسب نیست؛ با اینحال او توافق هسته‌ای ایران با کشورهای جهانی در سال 2016 را تا حدودی یاری رسان به این مساله می‌داند.

به گفته پارسون، ساخت هتل انگلیسی به صورت فرانشیز خواهد بود، به این معنی که قراردادهای جانبی و فرعی با کارمندان و شرکت‌های همان کشور منعقد می‌گردد و این مدل مدیریتی به شرکت‌ها اجازه می‌دهد بدون ریسک و سرمایه‌گذاری مستقیم، توسعه پیدا کنند.

وی در پایان اظهار کرد که امکان دارد بیشتر مشتری‌ها از خود ایران باشند و نیازی به افزایش مسافرت‌ها از اروپا یا انگلیس و یا سایر کشورها نیست.

.

منبع: easyhotel

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر