;
coinex

ساعت هوشمند گیر اس سامسونگ در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی می شود

ساعت هوشمند گیر اس سامسونگ در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی می شودگزارشات اخیر حاکی از آن هستند که کمپانی سامسونگ قصد دارد در نمایشگاه IFA 2017 برلین که هفته آینده آغاز می شود، ساعت هوشمند گیر اس خود را به نمایش بگذارد. بسیاری بر این باور بودند که سامسونگ در رویداد معرفی گلکسی نوت 8، ساعت هوشمند گیر اس را نیز رونمایی می کند؛ اما کمپانی سامسونگ به طور معمول، جدیدترین نوآوری های ساعت های هوشمند خود را در رویداد IFA به نمایش می گذارد. رونمایی از نسخه جدید ساعت هوشمند گیر اس 3 در نمایشگاه IFA 2017 که از 8 شهریور (30 آگوست) آغاز می شود، فرصتی را در اختیار این کمپانی قرار می دهد تا از رقیب اصلی خود یعنی اپل نیز سبقت بگیرد؛ کمپانی اپل که معمولا در این رویدادها شرکت نمی کند، قصد دارد ساعت هوشمند بعدی خود را در ماه سپتامبر معرفی کند.

تا به حال اخبار و شایعات زیادی پیرامون ویژگی ها و قابلیت های گجت پوشیدنی جدید سامسونگ منتشر شده است؛ برخی از آنها مدعی هستند که ساعت هوشمند گیر اس بیشتر به یک ردیاب تناسب اندام شباهت دارد تا ساعت. علاوه بر این، گفته می شود که این دستگاه با نام گیر فیت 2 پرو معرفی می شود. اگر این شایعات صحت داشته باشند، بنابراین می توان انتظار داشت که ساعت هوشمند گیر اس سامسونگ از نمایشگر سوپر آمولد برخوردار شود. از دیگر ویژگی های آن می توان به بلوتوث 4.2، جی پی اس، وای فای با سرعت پردازش 2.4 گیگاهرتز و GLONASS اشاره کرد. کاربر این گجت می تواند با غیر فعال کردن جی پی اس، عمر باتری دستگاه را افزایش دهد.

اسناد منتشر شده از FCC نشان می دهد که ساعت هوشمند گیر اس سامسونگ با طراحی زیبای ساعت های کلاسیک همراه می شود؛ همچنین گفته می شود که این کمپانی قصد دارد بیش از یک گجت هوشمند را درنمایشگاه IFA 2017 برلین به نمایش بگذارد. می دانیم که سامسونگ ترجیح می دهد هواداران خود را سورپرایز کند؛ بنابراین نمایشگاه برلین می تواند بسیاری را هیجان زده کند. خوشبختانه تا برگزاری این رویداد تنها یک هفته باقی مانده و بیشتر از آن منتظر نخواهیم ماند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر