;
coinex

جزییات جدیدی از گوشی پرچمدار Mi Mix 2 شیائومی؛ نمایی از یک پنل پشتی پیشرفته!

یک منبع خبری به تازگی یک تصویر جدید را از پنل پشتی گوشی Mi MIX 2 شیائومی در فضای مجازی منتشر کرده است؛ این عکس چند وقت پیش توسط همین منبع در اختیار سایت چینی وبیو (Webio) گذاشته شده بود. در این تصویر نشان داده شده که پنل پشتی گوشی پرچمدار اندروید جدید سازنده چینی کاملا به رنگ سفید است؛ البته حتی اگر که این تصویر صحت داشته باشد، باید در نظر داشت که این پنل متعلق به مدل اولیه تولید شده از گوشی شیائومی Mi Mix 2 است به همین دلیل نمی‌توان به طور دقیق در مورد رنگ‌هایی که Mi MIX 2 با آن وارد بازار می‌شود، نظر داد.

تصویر زیر چند نکته دیگر را هم در مورد گوشی پرچمدار جدید شیائومی نشان می‌دهد؛ همان طور که در این تصویر مشاهده می‌کنید گوشی Mi MIX 2 یک پورت یو اس بی نوع سی، اسپیکر دوگانه، اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در زیر دوربین اصلی، ماژول دوربین دایره‌ای شکل و فلش دوگانه ال ای دی را هم بر روی خود دارد.

در مقایسه با آنچه که تا به حال از فبلت جدید شیائومی منتشر شده است، تصویر جدید انحناهای بیشتری از گوشه‌های این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد با وجود این هماهنگی‌های زیادی بین این تصویر و تصاویر قبلی منتشر شده از گوشی Mi Mix 2 در زمینه جزییات این محصول وجود دارد.

فبلت جدید شیائومی تا به حال توسط چند سازمان چینی تایید شده است به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که سازنده چینی در آینده‌ای نزدیک پروسه رونمایی و عرضه این گوشی زیبا را شروع کند. طبق اطلاعات موجود Mi Mix 2 در مقایسه با مدل اولیه خود که به یک نمایشگر 6.4 اینچی مجهز بود، از یک نمایشگر کوچک‌تر 6 اینچی ال سی دی بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی اشاره کرد. سازنده چینی گفته است که فبلت پرچمدار جدیدش را در چند مدل با حافظه و رم متفاوت عرضه می‌کند.

هنوز مشخص نیست که شیائومی در چه تاریخی گوشی Mi MIX 2 را در اختیار کاربران می‌گذارد به همین دلیل منابع خبری در چند ماه گذشته شایعه‌هایی را در این زمینه منتشر کرده‌اند؛ البته نباید انتظار داشت که سازنده چینی تا قبل از سال 2018 میلادی این گوشی هوشمند را بجز در خانه خود و چند کشور آسیایی در سایر نقاط جهان عرضه کند.

شیائومی mi mix 2

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر