;
coinex

آیا تیم کوک در جیب خود آیفون 8 مخفی کرده است؟

آیا تیم کوک در جیب خود آیفون 8 مخفی کرده است؟
اپل معمولا شرکتی نیست که قبل از معرفی گوشی جدید خود آن را در فضای مجازی به نمایش بگذارد؛ اما به تازگی خبری در فضای آنلاین منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالا تیم کوک مدیرعامل این کمپانی در حال استفاده از یک گوشی آیفون 8 است!

اپل همواره سعی کرده تا مشخصات محصولات جدید خود را مخفی نگه دارد و قبل از رونمایی آنها را به نمایش نگذارد؛ اما رسانه‌های خبری همواره در پی گزارش‌های نابی هستند و معمولا چیزی از تیررس نگاهشان در امان نمی‌ماند.

تیم کوک در روز پنجشنبه هفته گذشته از امکانات و تجهیزات تامین کننده قطعات CTS در سینسیناتی بازدید کرد. او به مناسبت این بازدید، تصویری را در توئیتر خود به اشتراک گذاشت؛ اما تا اینجا هیچ موضوع عجیبی وجود ندارد.

اما چیزی که باعث کنجکاوی رسانه‌های خبری شد، با اینکه هیچ ربطی به دیدار مدیرعامل اپل از این شرکت ندارد؛ اما چندان بی ربط هم به این بازدید نبوده است. در بازدید تیم کوک از CTS مهمترین موضوع مربوط به چیزیست که در جیب شلوار او خودنمایی می‌کند!

در تصویری که از تیم کوک به اشتراک گذاشته شده، چیزی در جیب شلوار او وجود دارد که به مانند طرحی از یک گوشی هوشمند است؛ اما جالب اینجاست که چنین طرحی به هیچ کدام از گوشی‌های تولید شده توسط غول کوپرتینو شباهت ندارد!

در حالی که ما کاملا مطمئن هستیم که تیم کوک هر گز چنین ریسک بزرگی نکرده و به طور تصادفی گوشی آیفون 8 اپل را در معرض دید عموم، آن هم در یک بازدید رسمی قرار نخواهد داد، پس چیزی که در جیب او قرار دارد چه می‌تواند باشد؟

به گفته منبع این خبر، دستگاهی که در جیب تیم کوک قرار دارد، نازک‌تر از آن چیزیست که تصور شود آیفون 7 پلاس است و در ضمن بزرگتر از آیفون 7 نیز دیده می‌شود. آیا این به معنای آنست که تیم کوک در حال استفاده از یک گوشی آیفون 8 است؟

مسلما این یک حدس و گمان کاملا بی پایه و اساس است، اما شاید ارزش صحبت کردن درباره آن را داشته باشد. جالب اینجاست که منبع خبر، پیش بینی جالب دیگری را مطرح می‌کند. آیا ممکن است که این دستگاه یک گوشی گلکسی اس 8 پلاس باشد؟! از ظاهر امر که می‌توان چنین برداشت کرد، اما آیا تیم کوک واقعا چنین کاری انجام می‌دهد که گوشی بزرگترین کمپانی رقیب خود را در جیبش مخفی کند؟!

بر اساس شایعات منتشر شده، انتظار می‌رود که آیفون 8 اپل کمی بزرگتر از آیفون 7 سال گذشته این کمپانی باشد، اما به لطف حاشیه‌های باریکی که در اطراف نمایشگر وجود دارد، فضای بیشتری در اختیار صفحه نمایش آن قرار گیرد. این به معنای آنست که پرچمدار جدید اپل می‌تواند از لحاظ طراحی، ساختاری شبیه به گلکسی اس 8 سامسونگ داشته باشد.

البته این موضوع چندان هم تعجب آور نیست. در خبرهای متعددی عنوان شده که سامسونگ مسئول ساختن صفحه نمایش‌های اولد برای آیفون 8 اپل است و این موضوع می‌تواند تا حدودی زبان طراحی سامسونگ را به اپل منتقل کند!

در هر صورت بر اساس آخرین خبرهای منتشر شده، اپل قصد دارد تا در 12 سپتامبر (21 شهریور ماه) گوشی آیفون 8 خود را معرفی کند، تا آن روز زمان زیادی باقی نمانده است و همه چیز به زودی از پرده ابهام خارج خواهد شد.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر