;
coinex

گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 XL با دو نمایشگر بسیار متفاوت عرضه می‌شوند!

گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 XL با دو نمایشگر بسیار متفاوت عرضه می‌شوند!منابع خبری گفته‌اند که مدل‌های مختلف گوشی‌های گوگل پیکسل 2 در تاریخ 23 مهر (15 اکتبر) در معرض عموم قرار می‌گیرند؛ نکته جالبی که در مورد نسل جدید این گوشی‌ها وجود دارد این است که شایعه شده که گوگل می‌خواهد در ساخت گوشی‌های جدیدش از پردازشگرهای کوالکام اسنپدراگون 836 استفاده کند؛ پردازشگری که نسبت به تراشه کوالکام اسنپدراگون 835 که در ساخت بیشتر گوشی‌های پرچمدار جدید به کار رفته، کمی سریع‌تر است.

گوگل پیکسل 2 XL با یک نمایشگر بدون حاشیه و گوگل پیکسل 2 با یک طراحی قدیمی عرضه می‌شود!

گوگل گفته است که گوشی‌های گوگل پیکسل 2 XL و گوگل پیکسل 2 از یک نظر تفاوت بسیار زیادی با یکدیگر دارند، به این نحو که مدل XL از یک نمایشگر بدون حاشیه و مدل عادی از یک نمایشگر با حاشیه‌های بزرگ در قسمت بالا و پایین خود بهره می‌برد. سال گذشته گوگل با شرکت اچ تی سی یک قرارداد همکاری امضا کرد تا بتواند نسل اولیه گوشی‌های خود را وارد بازار کند اما ظاهرا آنچه که باعث تفاوت داشتن دو گوشی جدید پیکسل شده این است که گوگل برای ساخت مدل XL با شرکت ال جی و برای ساخت مدل عادی با شرکت اچ تی سی به طور جداگانه قرارداد همکاری بسته است.

جزییات موجود در مورد مشخصات گوشی‌های جدید گوگل

گفته شده است که گوگل می‌خواهد گوشی گوگل پیکسل 2 XL را با یک نمایشگر 5.99 اینچی 1440 پیکسلی OLED و مدل گوگل پیکسل 2 را با یک نمایشگر 4.97 اینچی 1080 پیکسلی OLED با حاشیه‌های بزرگ وارد بازار کند. طبق اطلاعات موجود هر دو گوشی هوشمند از اسپیکرهای دوگانه جلویی، نمایشگرهای مقاوم در برابر فشار (مانند نمایشگر گوشی هوشمند اچ تی سی یو 11) با قابلیت نمایشگر همیشه روشن (always-on display) بهره می‌برند؛ منابع خبری همچنین اعلام کرده‌اند که گوگل در ساخت نسل جدید گوشی‌های خود از جک هدفن استفاده نمی‌کند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر