;
coinex

موبایل آیفون 7 اس پلاس احتمالا با پردازنده اپل A11 و مودم اینتل یا کوالکام عرضه می‌شود


موبایل آیفون 7 اس پلاس احتمالا با پردازنده A11 و مودم اینتل یا کوالکام عرضه می‌شود
فاصله بسیار کمی تا زمان رونمایی از موبایل آیفون 7 اس پلاس اپل باقی مانده است؛ هرچه به ماه سپتامبر (10 شهریور تا 9 مهر) نزدیک‌تر می‌شویم، علی رغم تدابیر شدید امنیتی کوپرتینو در مورد اطلاعات این شرکت، جزییات بیشتری در مورد نسل جدید گوشی‌های این سازنده آمریکایی در فضای مجازی منتشر می‌گردد.

به تازگی یک تصویر بسیار جالب توسط شخصی به نام بنجامین گسکین (Benjamin Geskin) در توییتر منتشر شده است. این تصویر قسمت‌های مختلف بورد اصلی موبایل آیفون 7 اس پلاس را به کاربران نشان می‌دهد. اگر که تصویر بورد اصلی گوشی آیفون 7 اس پلاس را با تصویر بورد گوشی آیفون 7 پلاس مقایسه کنید به این نتیجه می‌رسید که این دو قطعه الکترونیکی تقریبا به یکدیگر شبیه هستند.

در این تصویر نشان داده شده است که اندازه و سوراخ‌های پیچ آیفون 7 اس پلاس تقریبا به اندازه و سوراخ‌های پیچ بورد اصلی آیفون بزرگ 2016 اپل شبیه است؛ به همین دلیل می‌توان این احتمال را رد که اپل در ساخت گوشی کوچکتر آیفون 7 اس هم از همین بورد استفاده کند. نکته دیگری که در این تصویر مشاهده می‌شود این است که اپل بورد گوشی جدیدش را به نحوی طراحی کرده تا بتواند آن را به باتری L شکل مجهز کند.

ممکن است این سوال مطرح شود که چگونه می توانیم بگوییم که بورد جدید به گوشی آیفون 7 پلاس PCB تعلق ندارد؟ جواب این سوال این است که روی بورد جدید یک برچسب زمانی با شماره 3217 نصب شده که بیانگر هفته سی و دوم سال 2017 میلادی (در حدود 1 ماه پیش) است.

متاسفانه در تصویر جدید اثری از نوع پردازشگر و مودم گوشی آیفون 7 اس پلاس نیست؛ اما این احتمال وجود دارد که کوپرتینو در ساخت گوشی جدیدش از یک تراشه اپل ای 11 (A11) و مودم کوالکام یا اینتل استفاده کند.

منابع خبری احتمال داده‌اند که پردازنده‌ ای 11 توسط شرکت TSMC با استفاده از فرآیند 10 نانومتری FinFET ساخته شود. اگر این موضوع صحت داشته باشد، می‌توان گفت که کارایی و توان پردازنده‌ آیفون‌های جدید از پردازنده‌های آیفون 2016 بالاتر است.

آیفون 7 اس پلاس

آیفون 7 اس پلاس

 

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر