;
coinex

تصویری واقعی از موبایل شیائومی می میکس 2 منتشر شد

تصویری واقعی از موبایل شیائومی می میکس 2
موبایل شیائومی می میکس 2 در تصویری واقعی دیده شد. پرچمدار جدید شیائومی که گفته می‌شود با آیفون 8 اپل در یک روز معرفی خواهند شد، امروز در یک تصویر واقعی خودنمایی کرد و طراحی خود را به نمایش گذاشت.

پس از معرفی گلکسی نوت 8 اکنون آسیاب شایعات پیرامون گوشی‌های هوشمندی در گردش است که هنوز معرفی نشده‌اند و شیائومی می میکس 2 یکی از آنهاست.

چندی پیش ویدیویی منتشر شد که کانسپتی از شیائومی می میکس 2 را که توسط فیلیپ استارک (Philippe Starck) طراحی شده است را به نمایش گذاشت و دیروز تصویری از پنل پشتی این دستگاه منتشر شد.

اما امروز تصویر جدیدی در فضای آنلاین به بیرون درز کرده که ادعا می‌شود موبایل شیائومی می میکس 2 را در یک عکس واقعی به تصویر کشیده است. این گوشی شبیه به کانسپتی است که چندی قبل فیلیپ استارک آن را به نمایش درآورد. حاشیه‌هایی باریک در اطراف نمایشگر وجود دارد و تقریبا شایعات منتشر شده درباره آن را تایید می‌کند.

مشخصات موبایل شیائومی می میکس 2

در لیست مشخصات شیائومی می میکس 2 صفحه نمایش آمولد 6.4 اینچی با کیفیت تصویری کواد اچ دی (رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل) به چشم می‌خورد. در زیر این نمایشگر مغز پردازشی این دستگاه با پردازنده مرکزی 8 هسته ای قرار گرفته که اسنپدراگون 835 کوالکام است و در کنار آن پردازنده گرافیکی آدرنو 540 دیده خواهد شد.

گفته می‌شود که موبایل شیائومی می میکس 2 در سه نسخه عرضه خواهد شد. مدل پایه دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. نسخه دیگری با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عذضه می‌شود و بالاترین مدل آن به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود.

در پنل پشتی این اسمارت فون یک دوربین 19 مگاپیکسلی قرار گرفته و برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل چلویی آن دیده خواهد شد.

شایعات اخیر حاکی از آن است که این دستگاه در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور ماه) به طور رسمی رونمایی خواهد شد. این همان تاریخی است که اپل نیز گوشی پرچمدار جدید آیفون 8 خود را معرفی خواهد کرد. موبایل شیائومی می میکس 2 به تازگی گواهینامه 3C چین را دریافت کرده و این بدان معنی است که این دستگاه در آینده ای نه چندان دور معرفی خواهد شد.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر