;
coinex

نسخه 256 گیگابایتی گلکسی نوت 8 فقط برای کاربران کره‌ای

نسخه 256 گیگابایتی گلکسی نوت 8 فقط برای کاربران کره‌ای
نسخه 256 گیگابایتی گلکسی نوت 8 عرضه می‌شود، اما این نسخه تنها برای کاربران کره جنوبی در دسترس خواهد بود. اپراتور کره‌ای KT Olleh این نسخه از پرچمدار جدید سری گلکسی نوت سامسونگ را در لیست گوشی‌های هوشمند خود قرار داده است.

این اپراتور کره‌ای پس از آنکه گلکسی نوت 8 به صورت رسمی در ماه آینده وارد بازار شود، هر دو نسخه 64 گیگابایت و 256 گیگابایتی این دستگاه را عرضه خواهد کرد.

اگر چه نسخه‌های مشکی و آبی رنگ گلکسی نوت 8 در ابتدا برای فروش در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت، این کمپانی تایید کرد که سه نسخه متفاوت از این دستگاه عرضه خواهد شد. نسخه 256 گیگابایتی گلکسی نوت 8 برای عرضه در ایالات متحده و اروپا هنوز آماده نشده و بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این اپراتور کره‌ای اولین توزیع کننده رسمی این مدل خواهد بود. هر چند که قیمت آن نیز بالاترین قیمت در بین نسخه‌های مختلف گلکسی نوت 8 بوده و البته این موضوعی کاملا طبیعی است.

پیش از این نیز شایعه شده بود که سامسونگ مشغول کار بر روی نسخه Emperor Edition گلکسی نوت 8 است که با ظرفیت حافظه بسیار بالای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد.

البته این نسخه برای سامسونگ چندان هم جدید نیست. پیش از این نسخه Emperor Edition برای گلکسی اس 8 پلاس نیز معرفی شد که با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده بود. این مدل در چین، کره جنوبی و برخی از بازارهای آسیایی به فروش رفت؛ بنابراین بعید نیست که غول تکنولوژی کره قصد داشته باشد تا نسخه‌ای با این ظرفیت بالا از فضای ذخیره سازی، برای پرچمدار جدید سری گلکسی نوت خود ارائه دهد.

نسخه ارزان‌تر گلکسی نوت 8 با 64 گیگابایت حافظه داخلی و با برچسب قیمت 950 دلاری هم اکنون در بازارهای ایالات متحده موجود است وهمین نسخه با کمی قیمت بالاتر، در اروپا و استرالیا نیز معامله می‌شود.

آخرین فبلت سامسونگ در حال حاضر برای پیش فروش در اکثر بازارهای جهانی در دسترس بوده و قرار است تا در تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریور) به طور رسمی عرضه شود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر