;
coinex

قابلیت متوقف کردن دائمی صدای وب سایت ها به گوگل کروم اضافه می‌شود

قابلیت متوقف کردن دائمی صدای وب سایت ها به گوگل کروم اضافه می‌شود
قابلیت جدیدی به مرورگر گوگل کروم اضافه می‌شود تا صدای خروجی وب سایت ها را به‌صورت دائمی غیرفعال کند. در ادامه با تکراتو همراه شوید.

اصولا زمانی که به بعضی از وبسایت‌ها سر بزنید با ویدیوهایی مواجه خواهید شد که به‌صورت خودکار پخش می‌شوند. این ویدیوها می‌توانند تبلیغاتی باشند یا بخشی از قابلیت‌های سایت را به نمایش درآورند.

بیشتر اوقات نیز صدای پخش شده توسط این ویدیوها باعث آزار و اذیت کاربران می‌شود. البته در مرورگرها قابلیتی وجود دارد که می‌شود صدای خروجی وبسایت مدنظر را غیرفعال کرد.

با این حال، گوگل می‌خواهد قابلیت جدیدی را به گوگل کروم اضافه کند که به‌لطف آن کاربرها بتوانند صدای خروجی وب سایتی را به‌صورت دائمی غیرفعال کنند و زمانی که وارد آن وب سایت شدند ویدیوها یا فایل‌های صوتی، دارای صدای خروجی نباشند.

گویا کمپانی گوگل برای مدتی است که این قابلیت را آزمایش می‌کند تا کاربران بتوانند وبسایتی را انتخاب کرده و به‌صورت دائمی پخش صدای خروجی از این وب سایت‌ها را متوقف کنند.

مسئولان کمپانی گوگل گفته‌اند که این قابلیت در حال حاضر مراحل آزمایشی را پشت سر می‌گذارد و در آینده از طریق به‌روزرسانی به مرورگر گوگل کروم اضافه خواهد شد. کاربران می‌توانند از طریق پاپ آپ اطلاعات صفحه، اقدام به غیرفعال کردن خروجی صدا کنند.

وب سایت‌هایی که از طریق این قابلیت، صدای خروجی آنها قطع شود تنها از طریق تنظیمات دستی قابلیت بازگشت خواهند داشت. کاربر زمانی که نیاز به شنیدن صدای خروجی این سایت‌ها داشته باشد، می‌تواند از قسمت تنظیمات اقدام به رفع عدم پخش صدای خروجی کند.

گوگل کروم

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر