;
coinex

ال‌جی V30 به یک مبدل دیجیتال به آنالوگ Hi-Fi چهارگانه 32 بیتی مجهز خواهد بود


مبدل دیجیتال به آنالوگ ال‌جی V30تنها 3 روز با رونمایی رسمی از ال‌جی V30 فاصله داریم و پس از اخباری که این شرکت طی چند روز گذشته درباره‌ی اکشن بار شناور و امکان باز کردن قفل گوشی با صدا منتشر کرده؛ امروز شرکت ال‌جی اطلاعات تازه‌تری از پرچم‌دار جذاب خود را فاش کرد.

اگر به خاطر داشته باشید ال جی V20 سال گذشته همراه با یک مبدل دیجیتال به آنالوگ چهارگانه Hi-Fi معرفی شد، این ویژگی برای عاشقان موسیقی یک امکان تکنولوژیک بی‌نظیر محسوب می‌شد. حالا ال‌جی V30 به یک مبدل دیجیتال به آنالوگ Hi-Fi چهارگانه 32 بیتی پیشرفته مجهز شده که توسط شرکت ESS توسعه یافته است.

به وسیله این مبدل دیجیتال به آنالوگ چهارگانه Hi-Fi امکانات قابل تنظیم بیشتری از جمله فیلترهای دیجیتال و همین‌طور حالت‌های صوتی پیش فرض متنوع‌تر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به علاوه چهار تنظیم بهینه‌ از پیش برنامه‌ریزی شده با نام‌های: تقویت شده، دقیق، زنده و باس نیز برای ال جی V30 در نظر گرفته شده است.

ال‌جی موفق شده به وسیله‌ این مبدل، نرخ انحراف یا اعوجاج صدا را به 0.0002 درصد کاهش دهد و مطمئنا این دستگاه تجربه‌ صوتی فوق‌العاده‌ای را به کاربران خود ارائه خواهد داد.

همچنین یک ضبط کننده صدای اچ‌دی نیز در ال جی وی 30 بکار گرفته شده که می‌تواند هم‌زمان به عنوان گیرنده صوتی و میکروفون ایفای نقش کند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد هر صدایی، از صدای پچ‌پچ گرفته تا صدای رعد و برق را بدون نویز و اعوجاج ضبط کنید.

ال‌جی V30 اولین محصول این شرکت است که به نمایشگرهای OLED تولید خود ال‌جی مجهز شده و انتظار می‌رود که این نمایشگر 6 اینچی تقریبا بدون حاشیه، یا همان نام (چشم انداز کامل) که ال‌جی برای نمایشگرهای جدید خود انتخاب کرده است، با نسبت تصویر 18 به 9 ساخته شده باشد.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر