;
coinex

دفاع مدیر بخش موبایل سامسونگ از ظرفیت پایین باتری گلکسی نوت ۸

دفاع مدیر بخش موبایل سامسونگ از ظرفیت پایین باتری گلکسی نوت ۸
مدیر بخش موبایل سامسونگ در مصاحبه‌ای میزان ظرفیت باتری گلکسی نوت ۸ را معقول و درست دانست. در ادامه با تکراتو همراه شوید.

مدت زمان زیادی از رونمایی گلکسی نوت ۸ نمی‌گذرد، فبلت پرچم‌داری که انتظار می‌رود به‌زودی روانه بازارهای دنیا شود. محصول سری قبلی نوت که گلکسی نوت ۷ نام داشت به خاطر بهره بردن از باتری معیوب به مشکل برخورد و سامسونگ عرضه آن را متوقف کرد.

حال، گلکسی نوت ۸ رونمایی شده و یکی از مواردی که امید می‌رود به مشکلی برنخورد باتری استفاده شده در این گوشی هوشمند است. در مصاحبه‌ای مدیر بخش موبایل سامسونگ اطلاعات بیشتری در مورد عملکرد باتری گلکسی نوت ۸ اعلام کرد.

گلکسی نوت ۷ از باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعت و ضخامت ۷.۹ میلی‌متر برخوردار بود. در طرف دیگر، گلکسی نوت ۸ قرار دارد که ضخامت آن به ۸.۶ میلی‌متر می‌رسد و دارای باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعت است. با وجود اینکه نوت ۸ فبلت بزرگ‌تری به نظر می‌رسد؛ اما باتری با ظرفیت کمتری دارد.

طبق گفته‌های مدیر بخش موبایل سامسونگ، دلایلی وجود دارد که کمپانی کره‌ای تصمیم گرفته است از باتری با ظرفیت کمتری استفاده کند. دلیل اول این است که این فبلت از تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده می‌کند که با لیتوگرافی ۱۰ نانومتری ساخته شده و انرژی کمتری نیز مصرف می‌کند. این در حالی است که گلکسی نوت ۷ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ بود که با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری ساخته شده است.

استفاده از تراشه جدید کوالکام باعث شده تا گلکسی نوت ۸ در مصرف انرژی ۳۰ درصد نسبت به گلکسی نوت ۷ بهتر عمل کند. او همچنین به این موضوع اشاره کرد که نوت ۸ از رابط کاربری بهتری نیز استفاده می‌کند که باعث شده است میزان مصرف باتری تا حدی کاهش یابد.

مدیر بخش موبایل سامسونگ در مصاحبه گفت که به کاربران تضمین می‌دهدکه باتری گلکسی نوت ۸ با دو سال کار مداوم نیز به مشکلی برنخواهد خورد.

بعضی از انتقادات پیرامون گلکسی نوت ۸ به این موضوع اشاره می‌کرد که فبلت جدید سامسونگ از ویژگی قابل توجهی بهره نمی‌برد. مدیر بخش موبایل سامسونگ در این زمینه گفت که بعضی از کاربران به دنبال ویژگی‌های جدید هستند و این در حالی است که برخی دیگر به دنبال دستگاهی هستند که بتوانند به مدت ۲ یا ۳ سال از آن استفاده کنند.

ما به دنبال قابلیت‌های جدیدی نیستیم که بدون استفاده باشند؛ بلکه می‌خواهیم قابلیت‌هایی را معرفی کنیم که کاربران به سمت آن جلب شوند. وی افزود که سامسونگ توانسته ۱۱ میلیون گلکسی نوت ۵ بفروشد و انتظار می‌رود که این رقم برای گلکسی نوت ۸ نیز تکرار شود.

البته به نظر می‌رسد که سامسونگ تمرکز بیشتری روی سری گلکسی اس ۸ دارد و می‌خواهد فروش این محصول و مدل پلاس آن را به مجموع ۴۸ میلیون واحد برساند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر