;
coinex

گوشی پرچمدار می میکس 2 شیائومی در تاریخ 5 سپتامبر معرفی می‌شود

گوشی پرچمدار می میکس 2 شیائومی در تاریخ 5 سپتامبر معرفی می‌شود

می میکس 2 شیائومی یک گوشی پرچمدار و منحصر بفرد محسوب می شود؛ سازنده چینی امروز اعلام کرده است که در تاریخ 14 شهریور (5 سپتامبر) این محصول را در معرض عموم قرار می دهد.

تاریخ گفته شده یک روز قبل از به پایان رسیدن نمایشگاه ایفا 2017 است؛ شیائومی تا به امروز مطلبی را در مورد حضور خود در این رویداد جهانی منتشر نکرده، اما از آنجایی که پیام سازنده چینی در شبکه اجتماعی توییتر با هشتگ XiaomiGlobalLaunch# تمام شده است هنوز نمی‌توان با اطمینان گفت شیائومی در این رویداد حضور پیدا نمی‌کند.

Mi MIX 2 شیائومی

تا به حال اطلاعات زیادی در مورد گوشی پرچمدار می میکس 2 (Mi Mix 2) شیائومی منتشر نشده است، اما منابع خبری با تایید این برند معتبر چینی گفته‌اند که گوشی می میکس 2 از یک دوربین دوگانه بهره می‌برد.

یکی از عکس‌هایی که به تازگی از این گوشی پرچمدار منتشر شده است دوربین اصلی دوگانه آن را نشان می‌دهد؛ با توجه به این تصویر می‌توان گفت که شیائومی می میکس 2 نیز مانند مدل گوشی می 6 این سازنده به یک دوربین دوگانه با یک سنسور مجهز به لنزهای تله فوتو و یک سنسور مجهز به لنزهای واید انگل وارد بازار می‌شود.

Mi MIX 2 شیائومی

سازنده چینی به احتمال زیاد اجازه نمی‌دهد که اطلاعات زیادی در مورد محصولی که می‌خواهد تا چند روز آینده به علاقمندان دنیای گوشی‌های همراه معرفی کند، منتشر شود اما می‌توان انتظار داشت عکسی که در این خبر مشاهده می‌کنید به گوشی می میکس 2 شیائومی تعلق داشته باشد که اخیرا خبرساز شده است؛ زیرا چندی پیش هم تصاویری از قسمت‌های مختلف این گوشی پرچمدار با شباهت‌هایی به این تصویر در فضای مجازی منتشر شدند.

حال سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا شیائومی می‌خواهد گوشی می میکس 2 را به طور جهانی عرضه کند؟

سال گذشته این سازنده چینی گوشی زیبای می میکس را به عنوان یک محصول جنجالی در هنگام معرفی مدل می نوت 2 در معرض عموم قرار داد. این گوشی هوشمند علی‌رغم این که مانند گوشی می نوت 2 شیائومی در همه کشورهای جهان عرضه نشد، توانست توجه منتقدان زیادی را به خود جلب کند. به همین دلیل با توجه به چنین پشتوانه‌ای می‌توان گفت که سازنده چینی بدون شک مدل می میکس 2 را در سر تا سر جهان عرضه می‌کند.

گوشی Mi MIX 2 شیائومی می‌خواهد مرز ساختن گوشی‌های دارای نمایشگر بدون حاشیه را یک قدم به جلوتر ببرد. طبق اطلاعات موجود این محصول علاوه بر یک نمایشگر بدون حاشیه به یک دوربین دوگانه پیشرفته و قدرتمند هم مجهز شده است. به همین دلیل این احتمال وجود دارد که گوشی شیائومی می میکس 2 بتواند نسبت به مدل پیشین خود و سایر گوشی‌های پرچمدار مشابه موجود در بازار، نظر مثبت تعداد بیشتری از منتقدان دنیای گوشی‌های هوشمند را با خود همراه کند.

عرضه جهانی گوشی می میکس 2 همچنین می‌تواند بیانگر این امر باشد که سازنده چینی می‌خواهد با ارائه این گوشی زیبا با محصولات مشهوری مثل گلکسی نوت 8 سامسونگ و ال جی وی 30 رقابت کند.

می میکس 2 شیائومی مانند گلکسی نوت 8 به یک قلم هوشمند مجهز نیست اما از آنجایی که قیمت ارزان‌تری دارد می‌تواند مشکلات زیادی را برای نسل جدید فبلت سازنده کره‌ای ایجاد کند. حال تنها باید منتظر ماند و دید که کاربران بین گوشی‌های می میکس 2 شیائومی، گلکسی نوت 8 سامسونگ و ال جی وی 30 کدام محصول را انتخاب می‌کنند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر