;
coinex

جزییات جدیدی در مورد گوشی گلکسی جی 7 پلاس سامسونگ منتشر شد

جزییات جدیدی در مورد گوشی گلکسی جی 7 پلاس سامسونگ!
گلکسی جی 7 پلاس (Galaxy J7 Plus) هنوز به طور رسمی معرفی نشده است و به همین دلیل هر از گاهی شایعاتی در مورد آن منتشر می‌شود. اخیرا یک منبع خبری اطلاعات جدیدی را در مورد رابط کاربری و قابلیت‌های دوربین این گوشی هوشمند منتشر کرده است.

طبق اطلاعات جدید گلکسی جی 7 پلاس سامسونگ از یک نرم افزار لانچر مانند آنچه که در سایر گوشی‌های هوشمند سازنده کره‌ای به کار رفته است، بهره می‌برد.

در این محصول کاربر با سوایپ کردن بر روی صفحه اصلی به همه نرم افزارهای نصب شده بر روی گوشی دسترسی پیدا می‌کند. گلکسی جی 7 پلاس در حال حاضر فاقد دستیار مجازی بیکسبی (Bixby) سامسونگ است، اما انتظار می‌رود که این کمپانی با انتشار به‌روزرسانی‌های جدید در آینده این قابلیت را هم در اختیار کاربران این گوشی هوشمند بگذارد.

طبق اطلاعات جدید کاربران گلکسی جی 7 پلاس می‌توانند با لمس کردن آیکون یک نرم افزار به مدت چند ثانیه، بدون باز کردن آن نرم افزار به منو دسترسی پیدا کنند که امکانات مختلفی را برای کار کردن با نرم افزار در اختیار کاربر می‌گذارد.

مشخصات گلکسی جی 7 پلاس سامسونگ

در خبری که به تازگی در مورد گوشی گلکسی جی 7 پلاس منتشر شده، به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند از یک دوربین دوگانه اصلی با سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی و قابلیت لایو فوکوس (Live Focus) بهره می‌برد. این قابلیت کاربران را قادر می‌سازد تا تاثیر عمق میدان را قبل و بعد از عکاسی از یک منظره به مقدار مورد نظر خود تنظیم کنند.

طبق اطلاعات جدید این دستگاه از یک پردازنده 2.39GHz هشت هسته‌ای 64 بیتی آرم کورتکس ای 53 (A53) اگزینوس 7870، واحد پردازش گرافیکی مالی – تی 830 ام پی 2 (Mali-T830 MP2)، نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی سوپر AMOLED، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، باتری غیرقابل تعویض 3,000mAh، پورت هیبریدی سیم کارت، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید نوقا 7.1.1 بهره می‌برد.

سامسونگ هنوز مطلبی را در مورد قیمت این گوشی هوشمند منتشر نکرده است، اما می‌توان انتظار داشت که به زودی اطلاعاتی هم در رابطه با قیمت این محصول منتشر شود.

گلکسی جی 7 پلاس

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر