;
coinex

گوشی هوشمند موتو ایکس 4 موتورولا در نمایشگاه ایفا 2017 رونمایی می‌شود

گوشی هوشمند موتو ایکس 4 موتورولا در نمایشگاه ایفا 2017 رونمایی می‌شود

موتو ایکس 4 (Moto X4) یک گوشی هوشمند میان‌رده اما کاربردی با قابلیت‌های بسیار سودمند است به همین دلیل همه کاربران منتظر رونمایی از آن هستند.

چند وقت پیش گفته شد که این محصول در ماه ژوئیه (10 تیر تا 9 مرداد) یا اوت (10 مرداد تا 9 شهریور) رونمایی می‌شود با وجود این هنوز هیچ کس این گوشی هوشمند را ندیده؛ اما خبر خوب این است که موتورولا می‌خواهد از این گوشی هوشمند در نمایشگاه ایفا 2017 برلین رونمایی کند. این خبر چند ساعت پیش در سایت رسمی شرکت لنوو منتشر شد.

نمایشگاه ایفا 2017 قرار است که از تاریخ 10 شهریور (1 سپتامبر) تا 15 شهریور (6 سپتامبر) در شهر برلین در کشور آلمان برگزار شود. لنوو علاوه بر این در سایت رسمی خود اعلام کرده است که در این نمایشگاه بین‌المللی از چند محصول دیگر از قبیل میکس 520 (Miix 520)، یوگا 720 (Yoga 720)، یوگا 920 (Yoga 920)، یوگا وایبز (Yoga Vibes) و یوگا بوک (Yoga Book) نیز رونمایی می‌کند.

این احتمال وجود دارد که سازنده چینی در کنار این محصولات رابط کاربری لنوو اسمارت ویس اسیستنت (Lenovo Smart Voice Assistant) را هم به کاربران معرفی کند؛ البته بعید نیست که لنوو علاوه بر محصولات فوق چند لپ تاپ و دستگاه AR و VR جدید را نیز در نمایشگاه IFA 2017 در معرض عموم قرار دهد.

مشخصات موتو ایکس 4

طبق خبرهایی که تا به حال منتشر شده است، گوشی هوشمند موتو ایکس 4 از یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی با طراحی سه بعدی منحنی شکل، اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در زیر نمایشگر با توانایی درک فرامین لمسی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 630، رم 3 و 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو اس‌دی بهره می‌برد.

گوشی موتو ایکس 4 علاوه بر این، اولین گوشی هوشمندی است که توسط گوگل عرضه نشده است اما توانایی پشتیبانی سرویس خدمات رسانی Project Fi را دارد.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به یک باتری 3,000mAh، دوربین اصلی دوگانه با لنزهای 12 و 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی اشاره کرد. موتو ایکس 4 سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا را برروی خود دارد و علاوه بر این از شاخص مقاومتی IP68 هم در برابر نفوذ آب و گرد و خاک بهره می‌برد.

موتو ایکس 4

موتو ایکس 4

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر