;
coinex

گلکسی اس ۹ سامسونگ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ خواهد بود

گلکسی اس ۹ سامسونگ
طبق گزارش‌های منتشر شده، گلکسی اس ۹ سامسونگ که پرچم‌دار بعدی این کمپانی محسوب می‌شود از تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده خواهد کرد. با تکراتو همراه شوید.

با رونمایی گلکسی نوت ۸ تقریبا می‌دانیم که پرونده گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سامسونگ برای سال ۲۰۱۷ بسته شده است و از هم‌اکنون می‌توانیم حدس بزنیم که پرچم‌دار بعدی کمپانی کره‌ای چه گوشی هوشمندی خواهد بود.

گلکسی اس ۹ سامسونگ محصول بعدی این کمپانی کره‌ای بوده که انتظار می‌رود سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شود. این در حالی است که سامسونگ هنوز این موضوع را تایید یا رد نکرده است؛ اما آنچه باعث می‌شود که نسبت به این موضوع خوش‌بین باشیم، روند و برنامه‌ای است که کمپانی کره‌ای در طول سال‌های اخیر در پیش گرفته است.

به هر حال اطلاعات جدیدی از گلکسی اس ۹ در فضای مجازی قرار گرفته است که دانستن آنها خالی از لطف نیست. طبق گزارش‌ها به نظر می‌رسد که سامسونگ در گلکسی اس ۹ از تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده خواهد کرد که درواقع جانشین اسنپدراگون ۸۳۵ است.

گزارش‌هایی نیز به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه سامسونگ ساخت تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ را شروع کرده است و اگر حدس ما درست باشد؛ اولین تلفن هوشمندی است که مجهز به این تراشه خواهد بود، پرچم‌دار نسل بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ است.

از دیگر ویژگی‌هایی که می‌شود در گلکسی اس ۹ سامسونگ یافت، بهره بردن از جدیدترین سیستم‌عامل گوگل به نام اندروید ۸ اوریو است که منطقی نیز به نظر می‌رسد. تا زمان عرضه پرچم‌دار جدید سامسونگ، شاهد عرضه اندروید ۸ اوریو خواهیم بود و پس از مدتی نیز این سیستم‌عامل در اختیار سازندگان گوشی‌های هوشمند قرار می‌گیرد تا محصولاتی مبتنی بر اندروید ۸ اوریو روانه بازار کنند.

در گزارش منتشر شده، اطلاعاتی نیز وجود دارد که شاید برای طرفداران سری گلکسی اس خوشایند نباشد. گویا گلکسی اس ۹ نیز مجهز به حسگر اسکنر اثرانگشت است؛ اما به جای ادغام این حسگر با نمایشگر، در پشت تلفن هوشمند از حسگر اسکنر اثرانگشت استفاده می‌شود.

از دیگر مشخصات گلکسی اس ۹ می‌دانیم بهره بردن از نمایشگری با رزولوشن QHD+ و نسبت ابعاد ۱۸.۵ به ۹ است. این محصول دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی خواهد بود. همچنین گلکسی اس ۹ پلاس نیز همراه با این تلفن هوشمند روانه بازار خواهد شد که کمی از نظر مشخصات سخت‌افزاری متفاوت است.

.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر