;
coinex

هارد درایوهای بی‌سیم وسترن دیجیتال با ظاهر زیباتر و اپلیکیشن بهتر از راه رسید

وسترن دیجیتال My Cloud Home

شرکت وسترن دیجیتال امروز در نمایشگاه ایفا 2017 هارد درایوهای جدید بی‌سیم خود را با ظاهری متفاوت‌تر، راه‌اندازی ساده‌تر و اپلیکیشن بهبود یافته‌تر معرفی کرد.

طراحی جدید این هارد درایو نشان می‌دهد که وسترن دیجیتال از طراحی همیشگی منحنی‌تر هارد درایوهای خود فاصله گرفته و ظاهری جعبه‌ای شکل به محصولات خود بخشیده است؛ همچنین نیمه‌ی پایینی این هارد درایوها نیز ظاهری بافت‌مانند به خود گرفته است.

این هارد درایوهای جدید به شما اجازه می‌دهد اطلاعات خود را به صورت بی‌سیم ذخیره کرده و به آن‌ها دسترسی داشته باشید. اپلیکیشن جدیدی نیز برای این محصولات طراحی شده که ظاهری به مراتب جذاب‌تر و کارآمدتر از نسخه‌ی قدیمی اپلیکیشن وسترن دیجیتال دارد.

اگرچه مشخص نیست آیا این اپلیکیشن جدید، امکانات بیشتری نیز به همراه دارد یا خیر؛ اما وسترن دیجیتال اشاره کرده که به راحتی می‌توانید اطلاعات خود را از اکانت‌های دراپ باکس و پلکس خود با این هارد درایو همگام‌سازی کنید. این درایوهای جدید را به راحتی می‌توان از طریق موبایل راه‌اندازی کرد.

یک منبع آگاه از شرکت وسترن دیجیتال گفته که نرم‌افزار این محصولات کاملا از ابتدا مجددا طراحی شده‌اند، بنابراین این اپلیکیشن جدید برای کاربران نسل پیشین درایوهای My Cloud در دسترس نخواهد بود.

فروش این محصولات از فردا (9 شهریور) آغاز می‌شود و قیمت این محصولات از 159.99 دلار برای نسخه 2 ترابایتی آغاز و تا 699.99 دلار برای نسخه 16 ترابایتی با درایو دوگانه افزایش می‌یابد؛ با درایوهای دوگانه اطلاعات شما برروی دو درایو مجزا ذخیره می‌شوند. نام این سری از محصولات My Cloud Home Duo است.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر