;
coinex

فبلت شیائومی می میکس 2 اواخر شهریور ماه رخ نشان می‌دهد

فبلت شیائومی می میکس 2 اواخر شهریور ماه رخ نشان می‌دهد
شیائومی می میکس 2 (Xiaomi MI MIX 2) محصول جدید کمپانی شیائومی است که در 11 سپتامبر (20 شهریور ماه) معرفی خواهد شد. این دستگاه در کلاس گوشی‌های بالا رده بازار قرار می‌گیرد.

این کمپانی چینی اعلام کرد که گوشی شیائومی می میکس 2 را در تاریخ بیستم شهریور ماه در شهر پکن چین به عموم معرفی خواهد کرد. شیائومی ادعا می‌کند که این فبلت نسخه دوم از نمایشگرهای فول اسکرین (تمام صفحه) را به نمایش گذاشته و این سبک طراحی را به سطح جدیدی منتقل خواهد کرد.

فبلت شیائومی می میکس 2 اواخر شهریور ماه رخ نشان می‌دهد

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، طراحی شیائومی می میکس 2 بر عهده فیلیپ استارک (Philippe Starck) بوده است، او همان کسی است که زبان طراحی می میکس را با خلق نسخه استاندارد شیائومی می میکس تعریف کرده است.

مشخصات شیائومی می میکس 2

گوشی می میکس 2 شیائومی از پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام قدرت خود را تامین کرده و انتظار می‌رود که به رابط کاربری MIUI 9 مجهز شده باشد. گفته می‌شود که فبلت شیائومی می میکس 2 براق‌تر و درخشان‌تر از شیائومی می میکس خواهد بود. دو نسخه از این دستگاه عرضه خواهد شد. نسخه‌ای از آن با 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و نسخه دیگری که سطح بالاتر است، با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهد رسید.

مشخصات شیائومی می میکس 2

فعلا صحبتی درباره دوربین دوگانه آن نخواهیم کرد، اما تا این اندازه بدانید که احتمالا دوربینی دوگانه با سنسورهای 16 مگاپیکسلی در پنل پشتی دیده خواهد شد. بر اساس توئیت یکی از وبلاگ نویسان و تحلیلگران صنعت گوشی‌های هوشمند که با اکانت Ge Lan V@ شناخته می‌شود، شیائومی می میکس 2 از صفحه نمایشی با نسبت تصویر 17:9 تا 18:9 برخوردار شده است. اندازه نمایشگر نیز برای آنکه راحت تر بتواند در دست جای بگیرد، باریک شده و از 6.4 اینچ به 6 اینچ کاهش یافته است.

بر اساس توئیت یکی از وبلاگ نویسان و تحلیلگران صنعت گوشی‌های هوشمند که با اکانت Ge Lan V@ شناخته می‌شود، شیائومی می میکس 2 از صفحه نمایشی با نسبت تصویر 17:9 تا 18:9 برخوردار شده است.

علاوه بر این، باریک شدن صفحه نمایش و محدود کردن آن با حاشیه‌های باریک مشکی در زیر و اطراف فریم قاب، اثرات دیداری واضح تری را نشان می‌دهد. گفته می شود که قاب میانی به منظور کاهش قیمت این دستگاه از مواد فلزی ضد آب ساخته شده و که برای تولید انبوه این دستگاه نیز مناسب‌تر خواهد بود. البته ما بیشتر انتظار داریم که شییائومی کیفیت تماس‌ها و سیستم دوربین این دستگاه را بهبود داده باشد.

جالب اینجاست که شیائومی پیش از این اعلام کرده بود که در تاریخ 12 سپتامبر رویداد معرفی خود را برگزار خواهد کرد، اما این همان تاریخی است که اپل نیز قصد دارد از روی آیفون 8 خود پرده بردارد؛ بنابراین، شاید به دلیل اینکه رویداد شیائومی تحت تاثیر معرفی آیفون‌های جدید اپل قرار نگیرد، این گوشی ساز چینی تصمیم گرفته تا یک روز جلوتر رونمایی از پرچمدار جدید خود را انجام دهد.

پس منتظر 20 شهریور ماه باشید. فبلت شیائومی می میکس 2 در آن روز رخ نشان می‌دهد.

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر