;
coinex

ماوس مخصوص بازی پریدیتور سستوس 500 ایسر با قابلیت تنظیم فشار کلیدها

ماوس مخصوص بازی پریدیتور سستوس 500 ایسر با قابلیت تنظیم فشار کلیدها

شرکت سخت افزاری تایوانی ایسر (Acer) از یک ماوس مخصوص بازی در نمایشگاه IFA 2017 برلین رونمایی کرد. این ماوس با ظاهر جذاب و تهاجمی خود علاوه بر دقت و واکنس سریع و بالا، قابلیت تنظیم فشار وارده بر روی کلیدها را نیز در خود گنجانده است.

ماوس مخصوص بازی پریدیتور سستوس 500 ایسر

ماوس مخصوص بازی پریدیتور سستوس 500 (500 Predator Cestus) ایسر یک دستگاه جدید، لوکس و حرفه‌ای بوده که با قابلیت شخصی سازی و تنظیم در بخش‌های مختلف برای علاقمندان بازی های کامپیوتری طراحی و ساخته شده و در نمایشگاه ایفا 2017 به نمایش عمومی در آمده است.

اما نکته اصلی ماوس مخصوص بازی پریدیتور سستوس 500 قابلیت تنظیم فشار وارده بر روی کلیدها بوده که بسته به بازی، می‌تواند عامل مهم و کاربردی برای بازیکن به شمار آید. برای درک بهتر موضوع، تنها راه استفاده از ماوس خواهد بود.

حس کلیک کردن در هر دستگاهی متفاوت بوده و بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند که نحوه عملکرد دکمه‌های ماوس مطابق سلیقه آنها باشد. برخی علاقه به حس نرم و بدون فشار داشته که با کوچکترین ضربه، واکنشی مناسب را دریافت کرده و برخی نیز حرکت خشن و پر فشار را از دکمه‌های ماوس خود انتظار دارند.

قابلیت‌های ماوس مخصوص بازی پریدیتور سستوس 500 ایسر بیشتر در بازی‌های سبک تیراندازی اول شخص بوده که حس دقیق و طبیعی را از وضعیت تیر اندازی به کاربر می‌بخشد. اما این قابلیت در بازی‌های سبک استراتژیک کم رنگ‌تر است.

قیمت و زمان عرضه

البته ماوس مخصوص بازی پریدیتور سستوس 500 اولین دستگاه با این قابلیت نبوده و ماوس Razer’s Mamba یکی از دستگاه‌های قدرتمند در این زمینه است که با استفاده از تکنولوژی حس فشار، توانایی لمس با 14 فشار متفاوت را دارد.

تفاوت این دو در قیمت فروش آن‌هاست. ماوس Razer’s Mamba قیمتی در حدود 150 دلار (معادل 577 هزار تومان با احتساب دلار 3.850 تومان در زمان نگارش) دارد اما قیمت ماوس پریدیتور سستوس 500 ایسر تنها 80 دلار (معادل 308 هزار تومان) است.

بر اساس اعلام شرکت سازنده ماوس مخصوص بازی 500 Predator Cestus ایسر در ماه نوامبر سال جاری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

 

منبع : The Verge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر