;
coinex

سونی بروزرسانی سیستم عامل اندروید اوریو را برای گوشی‌های اکسپریا منتشر می‌کند!

سونی بروزرسانی سیستم عامل اندروید اورئو را برای گوشی‌های اکسپریا منتشر می‌کند!

بروزرسانی اندروید اوریو چند روز پیش به عنوان جانشین اندروید نوقا منتشر شد و حال سونی تصمیم گرفته است که آن را برای تعدادی از گوشی‌هایش منتشر کند. بروزرسانی سیستم عامل اندروید اوریو به صورت آپدیت OTA در اختیار کاربران گوشی‌های پیکسل گوگل قرار می‌گیرد اما کاربرانی که از سایر گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند باید کمی صبر کنند تا این بروزرسانی را از طرف سازنده گوشی‌های همراه خود دریافت نمایند.

صبر کردن برای دریافت بروزرسانی اندروید اوریو یک امر لازم است اما کاربران حداقل باید بدانند که آیا این سیستم عامل برای گوشی‌های آن‌ها منتشر می‌شود یا خیر.

بروزرسانی سیستم عامل جدید بدون شک برای گوشی‌های پیشرفته‌ای مثل ال جی وی 30، گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 که اخیرا رونمایی شده‌اند، ارائه می‌گردد اما سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا سایر گوشی‌های هوشمند هم بروزرسانی اندروید اورئو را دریافت می‌کنند یا خیر؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که اچ تی سی به تازگی نام آن دسته از گوشی‌های خود را که بروزرسانی اندروید اوریو را دریافت می‌کنند، منتشر کرده است؛ سونی هم به دنبال اچ تی سی اقدام مشابهی را انجام داده و گفته است که این بروزرسانی را برای گوشی‌های اکسپریا ایکس، اکسپریا ایکس پرفورمنس، اکسپریا ایکس زد، اکسپریا ایکس کامپکت، اکسپریا ایکس زد پریمیوم، اکسپریا ایکس زد اس، اکسپریا ایکس ای 1، اکسپریا ایکس ای 1 اولترا، اکسپریا ایکس ای 1 تاچ و اکسپریا ایکس ای 1 پلاس خود منتشر می‌کند.

سازنده ژاپنی در مورد ارائه بروزرسانی سیستم عامل اندروید اوریو برای گوشی‌های اکسپریا ایکس زد 1 و اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت گفته است که این دو گوشی هوشمند با این سیستم عامل در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

حالت تصویر در تصویر (PIP)، تمیزسازی تصویری اعلان‌ها، بروزرسانی‌های نمایشگر همیشه روشن و منوی ارائه کننده دسترسی فوری به نرم افزارها برخی از ویژگی‌هایی هستند که بروزرسانی سیستم عامل اندروید اورئو در اختیار کاربران می‌گذارد.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر