;
coinex

لپ تاپ اسپین 5 ایسر در نمایشگاه IFA 2017 مجهز به پردازنده های نسل هشتم اینتل شد

لپ تاپ اسپین 5 ایسر

شرکت تایوانی ایسر (Acer) در نمایشگاه IFA 2017 برلین، از مدل جدید لپ تاپ اسپن 5 خود رونمایی کرد. این لپ تاپ قدرت و امکانات مناسبی داشته و با قیمتی مناسب و زیر 800 دلار (معادل 3 میلیون و 100 هزار تومان با احتساب دلار 3.850 تومانی در زمان نگارش) به فروش خواهد رسید.

لپ تاپ اسپین 5 ایسر

شرکت ایسر برای نمایشگاه IFA 2017 مدل قدیمی لپ تاپ اسپین 5 خود را تقویت کرده و توانایی های آن را با استفاده از پردازنده جدید نسل هشتم اینتل قدرتمند تر از پیش نموده است. لپ تاپ اسپین 5 ایسر در دو سایز 13 اینچی و 15 اینچی قابل سفارش است. این لپ تاپ که در دسته نمونه های ارزان قیمت شرکت ایسر قرار می گیرد، با توجه به قیمت از سخت افزارهای نسبتا قدرتمندی استفاده کرده و یکی از بهترین نمونه ها در بازه قیمتی خود است.

اگرچه شرکت سازنده هنوز اطلاعات رسمی از پیکربندی لپ تاپ اسپین 5 ایسر را منتشر نموده، اما بر اساس شنیده ها، این لپ تاپ از پردازنده نسل هشتم ساخت شرکت اینتل، قابلیت تجهیز به حداکثر 16 گیگابایت حافظه اصلی (RAM) و در مدل 15 اینچی از پردازنده گرافیکی جداگانه Nvidia GTX 1050 سود می برد. لپ تاپ اسپین 5 ایسر همچنین با استفاده از سیستم میکروفون قدرتمند، توانایی ضبط صدا از فاصله ای در حدود 4 را داشته که به کاربر اجازه استفاده از سیستم کمکی فرمان صوتی و دستیار صوتی کورتانا (Cortana) را خواهد داد.

زمان عرضه و قیمت لپ تاپ اسپین 5 ایسر

لپ تاپ اسپین 5 ایسر در هر دو سایز 13 اینچی و 15 اینچی در ماه نوامبر سال جاری راهی بازارهای اروپا و آمریکا شده و بر اساس اعلام شرکت ایسر با قیمت پایه ای معادل 799 دلار (معادل 3 میلیون و هفتاد و شش هزار تومان) در دسترس علاقمندان لپ تاپ های ازران قیمت و سخت افزار و پیکربندی مناسب برای استفاده روزمره از کامپیوتر شخصی قرار خواهد گرفت. به این ترتیب لپ تاپ اسپین 5 ایسر یکی از ارزان ترین نمونه های موجود در بازارهای جهانی خواهد بود.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

منبع : The Verge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر