;
coinex

بررسی بیشترین میزان مصرف اینترنت نسل 4 در استان های کشور

بررسی بیشترین میزان مصرف اینترنت نسل 4 در استانهای کشور

مدیرعامل اپراتور اول تلفن همراه در بررسی بیشترین میزان مصرف اینترنت نسل 4 در استان‌های کشور اعلام نمود که استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، تهران و همچنین خوزستان، پرمصرف ترین استانهای کشور هستند و بیشترین میزان مصرف اینترنت نسل 4 را دارند. همچنین مدیرعامل اپراتور اول تلفن همراه اشاره نمود که در طی سال جاری ۵۹ سایت نسل ۴.۵ ایجاد شده و ۱۲۲ سایت نیز نوسازی شده‌اند.

در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همراه بود، وحید صدوقی اعلام نمود که میزان ترافیک مصرفی استان‌های مطرح شده بیش از ۴۱ درصد است.

وی در ادامه در مورد سرمایه گذاری ۳۷ میلیارد تومانی این شرکت در استان کهگیلویه و بویراحمد سخن گفت و اعلام نمود که از ابتدای دولت یازدهم تا اواخر سال گذشته ۵۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است. به گفته صدوقی قرار است تا ۱۵ میلیارد تومان دیگر نیز در طی 3 ماه آینده در این استان سرمایه گذاری شود.

صدوقی در ادامه در مورد نقاط گردشگری و همچنین روستایی این استان صحبت نمود و اشاره کرد که این استان دارای ۲۸ نقطه گردشگری و روستایی است که قرار است در سال جاری از نسل سوم اینترنت برخوردار شوند؛ سه نقطه هم‌اکنون از اینترنت بهره مند شده‌اند.

صدوقی در پایان اعلام نمود که استان کهگیلویه و بویراحمد در پوشش همراه اول رتبه چهارم کشور را دارد و اشاره کرد که ایجاد نسل سه و چهار نیز در همه روستاهای استان در دستور کار قرار دارد. وی همچنین ادامه داد که این استان در بین استان‌هایی قرار دارد که بیشترین میزان مصرف اینترنت نسل 4 در دارند.

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر