;
coinex

گوشی بادوام و جان سخت کت اس 31 در نمایشگاه ایفا 2017 معرفی شد

گوشی بادوام و جان سخت کت اس 31 در نمایشگاه ایفا 2017 معرفی شد
شرکت آمریکایی کاترپیلار که معمولا با نام کت (CAT) شناخته می‌شود، در نمایشگاه IFA 2017 از گوشی هوشمند بادوام و جان سخت کت اس 31 (CAT S31) خود رونمایی کرد.

این محصول از سری گوشی‌های CAT S30 است که همچنان دنباله روی گوشی‌های هوشمند بادوام این کمپانی است. در حالی که ممکن است این دستگاه برای هر کسی مناسب نباشد، اما این کمپانی به دنبال ساخت محصولاتی است که بتواند دوام بالایی داشته و از حفاظت بسیار بالایی برخوردار شود.

مشخصات کت اس 31

مشخصات کت اس 31

گوشی CAT S31 دارای نمایشگر 4.7 اینچی اچ دی (رزولوشن 720 در 1280 پیکسل) است، اما با این حال این دستگاه برای استفاده بیشتر در خارج از منزل طراحی شده و در شرایط نوری مختلف، وضوح خوبی دارد. گوشی‌های کت بیشتر برای کاربرانی تولید می‌شود که در شرایط سخت کارگاهی مشغول فعالیت هستند، طراحی آن به گونه‌ای انجام شده که یک کاربر حتی با وجود دستکش بتواند به آسانی از آن استفاده کند.

طبیعتا به دلیل آن که محصولات کت بتوانند شرایط مختلف آب و هوایی را تحمل کنند، به کد حفاظتی IP نیاز خواهند داشت. این دستگاه نیز از این قاعده مستثنی نبوداه و با داشتن گواهینامه IP68 می‌تواند از نفوذ آب و گرد و غبار به درون این دستگاه جلوگیری کند. گوشی کت اس 31 می‌تواند به مدت 35 دقیقه در عمق 1.2 متری آب دوام آورده و با وجود ساختار مقاوم آن در برابر افتادن و آسیب‌های احتمالی از ارتفاع 1.8 متری نیز جان سالم به در خواهد برد.

با اینکه موبایل جان سخت کت اس 31 برای کارهای خارجاز منزل و محیط‌های خشن کاری طراحی شده، اما همچنان می‌تواند به عنوان یک گوشی هوشمند معمولی نیز به کار گرفته شود. این دستگاه دارای یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعتی است که با برخی از گوشی‌های هوشمند معمولی امروزی مطابقت دارد، اما از آنجا که این یک دستگاه مقاوم و بادوام است، انتظار می‌رود که عملکرد باتری آن، کمابیش در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند با ظرفیت باتری مشابه، بهتر باشد.

از دیگر مشخصات کت اس 31 می‌توان به 23 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. این مقدار از حافظه از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود. CAT S31 قدرت پردازشی خود را از یک پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای با حداکثر فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز دریافت می‌کند. در پنل پشتی این اسمارت فون یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلو یک دوربین 2 مگاپیکسلی دیده می‌شود.

پشتیبانی از دو سیم کارت و شبکه پرسرعت 4G LTE از دیگر ویژگی‌های آن است. با پیش نصب اندروید 7.0 نوقا، مدیریت نرم افزاری بر عهده این سیستم عامل گوگل خواهد بود. با وجود معرفی این مدل، هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه و یا نحوه قیمت‌گذاری آن وجود ندارد، هرچند که به نظر می‌رسد این محصول جدید در اواخر امسال و با قیمتی در حدود 395 دلار به بازار عرضه شود.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر