;
coinex

دستیار صوتی گوگل مجهز به ابزار و ادوات و بلندگو های جدیدی خواهد شد

سال گذشته، غول کامپیوتری جهان، شرکت آمریکایی گوگل (Google) از یک سیستم نرم افزاری جدید مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرد. در نمایشگاه ایفا 2017 برلین نیز این شرکت ابزارهای خود را توسعه داده و امکانات جدیدی را به این سیستم افزوده است.

سیستم دستیار صوتی گوگل با استفاده از ابزارهایی مانند وب کم‌ها، دستگاه‌های غذاساز و قفل‌های هوشمند، دنیای جدیدی را در پیش روی افراد جامعه گشوده است.

گوگل در نمایشگاه IFA 2017 برلین با به‌روزرسانی و تجهیز دستگاه‌های جدید، دستیار صوتی گوگل یا به اصطلاح اوکی گوگل را پیشرفته‌تر و کاربردی‌تر کرده و با استفاده از بلندگوهای مختلف و لوازم خانگی جدید، گام بزرگی در هوشمند کردن خانه‌ها و ابزار ادوات خانگی برداشته است. دستیار صوتی گوگل پیش از بخشی از سیستم بلندگوهای هوشمند Google Home بود.

پشتیبانی دستیار صوتی گوگل یا اوکی گوگل از دستگاه‌های جدید

این شرکت درنظر دارد که دستیار صوتی خود را با بلندگوهای هوشمند سایر شرکت‌ها مانند زولو موجو (Zolo Mojo) شرکت انکر (Anker) و تیک هوم مینی (TicHome Mini) شرکت موب‌وُی (Mobvoi) و جی‌ای10 (GA10) شرکت پاناسونیک و سایر نمونه‌هایی که در آینده نزدیک به بازار عرضه خواهند شد هماهنگ کرده تا کاربران بتوانند از تجهیزات موجود خود به همراهی دستیار صوتی گوگل استفاده کامل نمایند.

البته این همان رویه‌ای است که شرکت آمازون با سیستم الکسای خود پیش گرفت و امکان پشتیبانی از ابزارهای خارج از آمازون را نیز به آن اضافه کرد.

پس به زودی شاهد استفاده دستیار صوتی گوگل (اوکی گوگل) در بسیاری از سیستم‌های هوشمند موجود در بازار خواهیم بود که باعث محبوبیت هر چه بیشتر این سیستم می‌شود.

طبق اعلام این شرکت، گوگل در حال همکاری با شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی برتر جهان مانند ال جی است تا بتواند دستگاه‌های خانگی مانند ماشین ظرفشویی، ماشین لباس شویی، جارو برقی و سایر لوازم خانگی را نیز هوشمند کند و درنتیجه کاربران بتوانند با استفاده از دستیار صوتی گوگل یا همان اوکی گوگل، خانه‌هایی هوشمند داشته باشند.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

منبع : Engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر