;
coinex

بررسی سامسونگ گیر اسپرت ارائه شده در نمایشگاه IFA 2017 برلین

سامسونگ گیر اسپرت

شرکت کره‌ای سامسونگ (Samsung) از نمونه جدیدی از گجت‌های پوشیدنی خود رونمایی کرد. این شرکت در نمایشگاه IFA 2017 برلین ساعت جدید سامسونگ گیر اسپرت (Samsung Gear Sport) را به معرض نمایش عمومی گذاشت.

شرکت سامسونگ همیشه از طلایه داران ساعت های هوشمند در جهان بوده اما مدتی است که محبوبیت این برند کمتر شده و جزو لیست علامندی تعداد زیادی از کاربران قرار ندارد. به همین دلیل سامسونگ با عرضه مدل‌های جدیدی ار گجت‌های خود مانند گیر اس 2 (Gear S2) و گیر اس 3 (Gear S3) تلاش در بازگرداندن اعتماد مشتریان نمود. نکته مشترک این دو دستگاه، قاب مدور آنها بود که به سرعت به عنوان نماد جدید محصولات این شرکت شناخته شد.

روز گذشته و در نمایشگاه IFA 2017 برلین ، محصول جدید این شرکت با نام سامسونگ گیر اسپرت به نمایش درآمد و در اختیار عموم قرار گرفت. این دستگاه به هیچ وجه ادامه‌ای بر مدل‌های گیر اس 3 (Gear S3) و گیر اس 2 (Gear S2) نبوده ولی فرم طراحی آن مشابه با دو گجت یاد شده بوده و به نوعی نمونه‌ای تکامل یافته از نمونه‌های پیشین خود به شمار می‌آید.

سامسونگ گیر اسپورت

سامسونگ گیر اسپورت مثل مدل‌های قبلی این رده، به طور خاص برای قشر ورزشکار (حرفه‌ای و یا آماتور) طراحی شده که جمع وسیعی از افراد جامه را در بر می‌گیرد. برای جلب نظر خریداران، سامسونگ گیر اسپورت تنوع وسیعی از لحاظ رنگ بند داشته و قابل سفارش در 23 طرح و رنگ مختلف بند خواهد بود که در قسمت بالایی با استفاده از چرم و در قسمت زیری با استفاده از لاستیک روکش شده است.

در مقایسه با گیر اس 3 ، نمونه جدید سامسونگ گیر اسپورت از لحاظ ابعاد کوچک‌تر شده ولی تنها در دو رنگ آبی و سیاه قابل سفارش است که این نکته یکی از نقاط ضعف آن به شمار می‌آید. طراحی کلی بسیار مشابه با نمونه‌های قبلی بوده و شکل مابین دایره و چهار گوش آن، نمایی زیبا و دست‌ داشتنی را برای کابر فراهم می‌کند.

شرکت سامسونگ سنسورهای داخلی سامسونگ گیر اسپورت را ارتقا داده و سیستم نمایش ضربان قلب روان‌تر و دقیق‌تر از پیش عمل می‌کند. به‌علاوه، این دستگاه مانند سامسونگ گیر فیت 2 پرو، قابلیت تحمل فشار 5 اتمسفری و عمق 50 متر را داشته که به کاربر اجازه غواصی در اعماق دریا بدون نگرانی از آسیب دیدن دستگاه را می‌دهد. ویژگی مقاومت در برابر نمک نیز اجازه شنا کردن در آب‌های اقیانوس را به سایر توانایی‌های این دستگاه اضافه می‌کند.

سامسونگ گیر اسپرت مانند سایر گجت‌های پوشیدنی این شرکت از قابلیت‌هایی مانند سیستم پرداخت سامسونگ و دسترسی به نرم افزارهای مختلف مانند نرم افزار پاورپوینت (PowerPoint) و یا سیستم واقعیت مجازی سامسونگ (Gear VR) نیز سود می‌برد.

قیمت و زمان عرضه

تا به امروز شرکت سامسونگ زمان دقیقی را برای عرضه این محصول و یا قیمت و یا مشخصات دقیق فنی آن اعلام نکرده است. اما براساس گفته‌ها، سامسونگ گیر اسپورت در پاییز سال جاری در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت و خریداران برای سفارش یک نمونه از این دستگاه نیازی به صبر بیش از حد نخواهند داشت.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

منبع : Phone Arena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر