;
coinex

هواوی از آنر 9 با رنگ آبی رابین در نمایشگاه ایفا 2017 برلین رونمایی کرد

هواوی از آنر 9 با رنگ آبی رابین در نمایشگاه ایفا 2017 برلین رونمایی کرد!

گوشی پرچمدار آنر 9 در ماه ژوئن (11 خرداد تا 10 تیر) در کشور چین رونمایی و بعد از مدتی وارد بازار شد؛ این محصول هم اکنون در یک رنگ زیبای جدید معرفی شده است.

رنگ جدیدی که آنر 9 با آن در نمایشگاه ایفا 2017 برلین حاضر شده است آبی رابین (Robin Blue) نام دارد و حال کاربران می‌توانند این گوشی هوشمند را علاوه بر چهار رنگ قبلی خود (خاکستری یخی، آبی کبود، طلایی و مشکی) در این رنگ هم خریداری کنند.

همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، مدل جدید گوشی آنر 9 از یک کاور پشتی به رنگ آبی و یک نمایشگر با رنگ سفید بهره می‌برد. این گوشی هوشمند از جنس فلز و شیشه ساخته شده است و یک دوربین دوگانه را نیز در خود دارد.

یکی از ویژگی‌هایی که آنر 9 را برجسته می‌کند کاور منحنی شکل آن است که نگه داشتن این گوشی هوشمند را ساده‌تر می‌سازد. آنر 9 به یک اسکنر اثر انگشت هم مجهز شده است که در پایین نمایشگر این گوشی هوشمند قرار دارد.

آنر 9

هواوی پیش فروش این گوشی پرچمدار جدید را در چین در حدود دو هفته پیش شروع کرد؛ این سازنده به منابع خبری گفته است که از اواسط ماه سپتامبر (19 تا 29 شهریور) آنر 9 را با قیمت 591.42 دلار وارد بازار کشورهای اروپایی می‌کند.

مشخصات فنی هواوی آنر 9

این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 5.15 اینچی فول اچ دی 1920 در 1080 پیکسلی، رم 4 و 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو اس‌دی، پردازشگر هشت هسته‌ای 64 بیتی های سیلیکون کایرین 960 (HiSilicon Kirin 960)، باتری جدانشدنی 3,200mAh، سیستم عامل اندروید 7 نوقا و رابط کاربری UI 5.1 اموشن بهره می‌برد.

آنر 9 احتمالا در رنگ جدید با سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا وارد بازار می‌شود؛ اگرچه سازنده چینی هنوز این مطلب را تایید نکرده است. مدل 4 گیگابایتی این گوشی هوشمند هم‌اکنون از طریق وب‌سایت رسمی آنر در اروپا عرضه می‌شود.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر