;
coinex

گوشی موتو ایکس 4 موتورولا در نمایشگاه ایفا 2017 معرفی شد

گوشی موتو ایکس 4 موتورولا در نمایشگاه ایفا 2017 معرفی شد
گوشی موتو ایکس 4 موتورولا محصول جدیدی از سری گوشی‌های موتو X است. این دستگاه با مشخصات نسبتا چشمگیری در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شد.

در پنل جلویی گوشی موتو ایکس 4 یک کلید اصلی هوم دیده می‌شود. این کلید به عنوان سنسور اثر انگشت این دستگاه نیز کارایی خواهد داشت. در پنل پشتی لوگوی موتورلا دیده می‌شود و در جلو نام Moto خودنمایی می‌کند. در پنل پشتی موتو ایکس 4 یک دوربین دوگانه قرار گرفته و دو فلاش LED در بالای سنسور دوربین‌ها وجود دارد.

پس از آنکه موتورولا تصمیم گرفت تا گوشی‌های پرچمدار خود را از سری موتو ایکس به سری موتو زد منتقل کند، موتو ایکس به عنوان گوشی‌های میان رده این کمپانی شناخته شد. گوشی موتو ایکس 4 موتورولا یک گوشی میان رده بوده که از فلز و شیشه ساخته شده است.

در پنل جلو یک نمایشگر 5.2 اینچی با کیفیت تصویری فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) قرار گرفته است. این اندازه و این رزولوشن باعث شده تا تراکم پیکسلی این صفحه نمایش، 424 پیکسل بر هر اینچ باشد. پوششی از محافظ گوریلا گلس نیز روی این نمایشگر قرار گرفته است.

گوشی موتو ایکس 4

گوشی موتو ایکس 4 موتورولا دارای ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. این دستگاه نسخه دیگری نیز دارد که به ۴ گیگابایت رم و۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. نسخه دوم احتمالا در برخی از بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. حافظه داخلی هر دو نسخه از طریق یک کارت میکرو اس دی تا ۲۵۶ گیگابایت قابل ارتقاست. تراشه آن اسنپدراگون ۶۳۰ است که یک پردازنده ۸ هسته ای ۶۴ بیتی دارد.

کارت گرافیکی این اسمارت فون آدرنو 508 بوده و دوربینی دوگانه دارد. هر سنسور این دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است. یک سنسور معمولی بوده و سنسور دیگر به لنزهای واید مجهز شده است. اندازه پیکسل های سنسور اصلی ۱.۴ میکرومتر بوده و سنسور دوم لنز واید ۱۲۰ درجه ای است که از اندازه پیکسل‌های 1.12 میکرومتری برخوردار شده است. در جلو نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی دیده می‌شود.

گوشی موتو ایکس 4

بلوتوث 5.0، وای فای و پشتیبانی از شبکه ارتباطی LTE از دیگر ویژگی‌های گوشی موتو ایکس 4 است. این موبایل با پیش نصب اندروید 7.1 نوقا از جعبه خارج خواهد شد و موتورلا برخی از برنامه‌های خود را بر بالای این سیستم عامل گوگل قرار داده است. انرژی مورد نیاز برای انجام کارهای روزانه از یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت تامین می‌شود. این باتری غیر قابل تعویض خواهد بود.

این دستگاه با قابلیت شارژ سریع عرضه می‌شود و برای این منظور تکنولوژی Turbo Charging موتورولا در نظر گرفته شده است. یکی از ویژگی‌های موتو ایکس 4 موتورولا ضد آب بودن این دستگاه است.کد حفاظتی IP68 تضمین می‌کند که این محصول در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

گوشی موتو ایکس 4 دو سیمکارته بوده و در رنگ‌های مشکی و آبی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این دستگاه با 148.35 میلی‌متر درازا، 73.4 میلی‌متر پهنا و 7.99 میلی‌متر ضخامت، 163 گرم وزن دارد.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر