;
coinex

جی بی ال از اسپیکر بلوتوث بوم باکس جدید خود در ایفا 2017 رونمایی کرد

اسپیکر بلوتوث بوم باکس
شرکت آمریکایی جی بی ال (JBL) سال هاست که نام خود را به عنوان یکی از بزرگان صنعت تولید ابزار و ادوات صوتی مطرح کرده است. این شرکت با معرفی اسپیکر بلوتوث بوم باکس جدید خود راهی نمایشگاه IFA 2017 برلین شده است.

اگر به دنبال خرید یک اسپیکر با توانایی‌های بالا در بازار امروزی باشید و کیفیت صدا از اهمیت بالایی برای شما برخوردار باشد، اسپیکرهای کوچک بی سیم موجود، نیاز شما را بر طرف نکرده و شما به دستگاهی فراتر از این اسباب بازی‌های کوچک نیاز خواهید داشت، اسپیکر بوم باکس می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

اسپیکر بوم باکس

شرکت JBL در نمایشگاه IFA 2017 امسال حضور فعالی داشته و اسپیکر بلوتوث بوم باکس جدید (JBG BoomBox Portable Speaker) خود را روانه این رویداد جهانی نموده است. برای کسانی که از تاریخچه بوم باکس اطلاع ندارند، باید گفت که این اسپیکرهای قابل حمل در دهه 1980 میلادی طرفداران بسیاری داشت و شما می‌توانستید در کوچه و خیابان‌های شهر جوانانی را مشاهده کنید که با بر دوش کشیدن این دستگاه‌های بزرگ به پخش موسیقی می‌پرداختند.

اسپیکر بلوتوث بوم باکس جدید

اسپیکر بلوتوث بوم باکس جدید شرکت JBL یک دستگاه نسبتا بزرگ و سنگین وزن بوده و با طولی در حدود 20 اینچ (50 سانتی متر)، وزنی در حدود 11 پاوند (معادل 5.25 کیلوگرم) دارد. کیفیت پخش صدای این اسپیکر بی سیم بسیار قدرتمند و شفاف بوده و تمامی جزئیات موسیقی در حال پخش را به گوش شنونده می‌رساند. باتری استفاده شده در اسپیکر بلوتوث بوم باکس جدید جی بی ال نیز یک نمونه غول آسای 20.000 mAh قابل شارژ مکرر بوده که توانایی پخشی در حدود 24 ساعت مداوم را برای این دستگاه به ارمغان می‌آورد.

وجود استاندارد IPX7 نیز این امکان را به کاربران داده تا بدون نگرانی به استفاده از آن در میهمانی‌ها و جشن‌های خارج از خانه مانند ساحل و یا استخر بپردازند. علاوه بر این وجود 4 مبدل صوتی اکتیو و 2 ساب ووفر، صدایی بسیار جداب و عمیق را به گوش شنونده می‌رساند.

وجود دو پورت USB علاوه بر ارتباط از طریق سیستم بلوتوث با تلفن‌های همراه هوشمند، قابلیت استفاده از حافظه‌های فلش و حتی شارژ دستگاه‌های دیگر را نیز به سایر امکانات موجود در اسپیکر بلوتوث بوم باکس جی بی ال اضافه می‌کند.

قیمت و زمان عرضه

اسپیکر بلوتوث بوم باکس قیمت نسبتا بالایی داشته و با رقمی در حدود 475 دلار (معادل 1 میلیون و 830 هزار تومان با احتساب دلار 3.850 تومانی در زمان نگارش) به فروش خواهد رسید. بر اساس اعلام شرکت سازنده اسپیکر بلوتوث بوم باکس در روز 19 ماه سپتامبر سال جاری در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

.

منبع : UberGizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    تشکر از معرفی دقیق. به نظرم بهترین وسیله ای که در باشگاه های بدن سازی قابل استفاده است همینه.

    پاسخ