;
coinex

قابلیت تصویر در تصویر اندروید اوریو اکنون در نقشه گوگل نیز قابل استفاده است

نسخه جدید اپلیکیشن نقشه های گوگل

در حالی که چند هفته قبل پشتیبانی از قابلیت تصویر در تصویر اندروید اوریو به نقشه گوگل افزوده شد اما کاربران بسیاری از مشکلات و خطاهایی که در حین استفاده از این قابلیت با آن‌ها مواجه می‌شدند، شکایت داشتند. اما گوگل با آخرین آپدیتی که برای نقشه گوگل منتشر کرده این مشکلات را برطرف ساخته است.

در نسخه گوگل مپ 9.60 یا همان اپلیکیشن نقشه‌ی گوگل مشکلاتی که این برنامه با حالت تصویر در تصویر اندروید 8 اوریو داشته، مرتفع شده است و کاربران جدیدترین سیستم‌عامل گوگل اکنون می‌توانند از این قابلیت تازه‌ی اندروید بهره ببرند.

به علاوه در این آپدیت گوگل مپ یک ویژگی جدید برای یادداشت‌های شخصی نیز اضافه شده است که احتمالا به کاربران اجازه می‌دهد اطلاعات شخصی را که می‌خواهند برای هر محل بنویسند بدون آنکه نگران نمایش این اطلاعات برای عموم باشند؛ یادداشت‌های شخصی کاربران تنها برای همیشه در اپلیکیشن یادداشت‌برداری Google Keep ذخیره خواهد شد.

همچنین یک ویژگی جدید دیگر به‌روزرسانی نقشه گوگل به صاحبان مشاغل امکان می‌دهد رویدادهای خاص را به صورت عمومی در محل خود به وسیله‌ی این اپلیکیشن گوگل اضافه کنند تا برای عموم نمایش داده شود؛ این ویژگی پیش از این نیز از طریق وب‌سایت نقشه‌های گوگل برای صاحبان مشاغل در دسترس بود اما اکنون با افزوده شدن این امکان به اپلیکیشن گوگل مپ، افزودن و تغییر رویدادها از همیشه راحت‌تر و سریع‌تر انجام خواهد گرفت.

یک ویژگی احتمالی جدید دیگر نیز که به اپلیکیشن نقشه‌ی گوگل افزوده شده، پشتیبانی از میانبرها است؛ به وسیله‌ی این ویژگی کاربران می‌توانند به راحتی مکان دلخواه خود را به صورت میانبر در صفحه‌ی اصلی گوشی اضافه کنند تا در مواقع نیاز تنها در عرض چند ثانیه به اطلاعات محل مورد نظر دسترسی پیدا کنند.

همچنین یک سیستم نمره دهی بر اساس تعداد لایک نیز برای رستوران‌ها افزوده شده که کاربران می‌توانند از این طریق از کیفیت غذای آن رستوران اطلاع حاصل کنند؛ البته اگر این سیستم نمره دهی به نمره دادن از 1 تا 5 به هر رستوران تغییر کند، کاربران بهتر می‌توانند کیفیت حقیقی رستوران را نشان دهند.

هم‌اکنون می‌توانید نسخه گوگل مپ 9.60 را از گوگل پلی دریافت کنید.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر