;
coinex

محصولات هوشمند الگاتو ، ایمنی و آسایش خانه مدرن شما را تضمین خواهند کرد

محصولات هوشمند الگاتو

شرکت آلمانی الگاتو (Elgato) که شهرت زیادی در زمینه تولید محصولات هوشمند و مدرن و تکنولوژیک برای خانه‌های مدرن و هوشمند امروزی دارد، از 5 محصول جدید خود در نمایشگاه IFA 2017 شهر برلین رونمایی کرد.

این شرکت با ارائه یک قفل هوشمند جدید، سنسور ایمنی حساس به دود، محافظ پنجره، سیستم آبیاری هوشمند و سیستم کنترل دمای محیط، که همگی سازگاری کاملی با سیستم دستیار صوتی اپل، سیستم سیری (Siri) دارد، امنیت خانه‌های هوشمند جدید را تامین کرده و فهرست محصولات هوشمند خود را گسترده‌تر خواهد کرد.

محصولات هوشمند الگاتو

شرکت الگاتو علاوه بر استفاده از سنسور دود، قفل هوشمند و حفاظ پنجره، دو سیستم جدید و به روز را به جمع محصولات خود اضافه نموده است. محصولات هوشمند الگاتو عبارتند از:

  • The Eve
  • The Eve Lock
  • The Eve Smoke
  • The Eve Window Guard
  • The Eve Aqua

The Eve Thermo

این محصول یک نمونه ارتقا یافته از سیستم تنظیم حرارت رادیاتورهای خانگی بوده و در نمونه جدید به امکاناتی مانند دکمه‌های کنترلی لمسی و یک نمایشگر دما نیز مجهز شده است.

The Eve Lock

یکی دیگر از محصولات هوشمند شرکت الگاتو ، قفل هوشمند این شرکت است. این قفل نیز عملکردی مشابه سایر قفل‌های هوشمند موجود در بازار داشته و به کاربر اجازه کنترل دسترسی به قفل‌های در را به صورت کنترل از راه دور و از طریق اپلیکیشن مخصوص می‌دهد. این قفل با باتری کار کرده و از طریق فناوری بدون سیم بلوتوث کار می‌کند.

این قفل هوشمند که در صورت خروج از خانه به صورت اتوماتیک اقدام قفل کردن در‌های خانه‌ می‌کند، محصول همکاری شرکت الگاتو با شرکت ییل (Yale) است.

The Eve Smoke

سنسور حساس به دود جدید شرکت الگاتو علمکرد بهتری نسبت به مدل قبلی موجود در بسته خانه‌های هوشمند داشته و با همکاری با شرکت هاگر (Hager) ساخته شده است.

این سنسور دود هوشمند در هنگام بروز سانحه از طریق ارسال پیام از طریق اپلیکیشن مخصوص (Push Notification)، اقدام به اطلاع‌ رسانی به کاربر می‌نماید. این سنسور دود هوشمند الگاتو با سیستم دستیار صوتی سیری نیز همخوانی دارد.

The Eve Window Guard

سنسورهای موجود در سیستم جدید محافظ پنجره شرکت الگاتو به بررسی وضعیت باز یا بسته بودن پنجره‌های خانه پرداخته و با ارسال هشدار برای کاربر وی را از وضعیت موجود باخبر می کند.

The Eve Aqua

این سیستم، کنترل فلکه‌ها و شیرهای آب موجود در مکان‌های قابل آبیاری را در دست گرفته و قابلیت مدیریت آن را به صورت کنترل از راه دور به کاربر می‌دهد. این سنسور هم قابل برنامه ریزی و زمان بندی بوده و قابلیت کنترل از طریق دستیار صوتی اپل را دارد.

قیمت و زمان عرضه

در بین این 5 گجت هوشمند جدید شرکت الگاتو، در حال حاضر تنها گجت Auqa Eve قابلیت عرضه در بازار آمریکا را داشته ولی هیچ اطلاعی درباره زمان دقیق و قیمت آن اعلام نشده است. سیستم کنترل گرمایشی The Eve Thermo نیز در اواخر ماه جاری به بازار عرضه و قیمتی در حدود 85 دلار (معادل 327 هزار تومان با احتساب دلار 3.850 تومانی در زمان نگارش) خواهد داشت.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

منبع : CNet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر