;
coinex

بررسی اولیه از ال جی وی 30 ؛ پرچمدار جدید کره‌ای چگونه است؟

بررسی اولیه از ال جی وی 30
این مطلب یک بررسی اولیه از ال جی وی 30 است. بعد از یک هفته استفاده از این گوشی، مشخصات و ویژگی‌های آن به خوبی خود را نشان داده و دیدی کلی از محصول آینده ال جی را در اختیارمان می‌گذارد. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

گوشی ال جی وی 30 در نهایت توسط ال جی در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شد و کارشناسان androidheadlines بعد از یک هفته استفاده از این دستگاه، بررسی‌های اولیه خود را از این گوشی پرچمدار منتشر کردند. به خاطر داشته باشید که این یک متن برای بررسی ال جی وی 30 نخواهد بود؛ چرا که نرم افزار و سخت افزار این دستگاه هنوز نهایی نشده است، این مطلب فقط یک پیش نمایش اولیه از این گوشی را به شما نشان خواهد داد، اما مطمئنا بعد از عرضه جهانی این دستگاه بررسی کاملی از ال جی وی 30 را برایتان آماده خواهیم کرد.

اولین چیزی که در برخورد با یک گوشی ال جی وی 30 نظر شما را به خود جلب می‌کند، طراحی این دستگاه خواهد بود. این اولین گوشی هوشمند از سری پرچمدار ال جی V است که با نمایشگر بلندی خودنمایی می‌کند. دلیل آن هم وجود نسبت تصویر 18:9 است که یک فناوری جدید در طراحی نمایشگر گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید.

بررسی اولیه از ال جی وی 30

صفحه نمایش یک پنل اولد 6 اینچی بوده و کمی بزرگتر از ال جی جی 6 است. چیز دیگری که ال جی در طراحی این دستگاه به کار گرفته، تغییرات جزیی در لبه‌های آن است. موبایل ال جی وی 30 دارای لبه‌های منحنی است و حتی در پشت و جلوی آن نیز انحنای کمی دیده می‌شود. این سبک از طراحی باعث شده تا ال جی وی 30 خوش دست‌تر شده و گرفتن آن در دست، راحت‌تر باشد.

از آنجا که ال جی وی 30 دارای بدنه‌ای شیشه‌ای است، به نظر می‌رسید که ممکن است کمی لغزنده باشد، اما لغزندگی این دستگاه در دستان شما، مطمئنا کمتر از چیزی است که به نظر می‌رسد. پوششی از کورنینگ گوریلا گلس 5 از پنل پشت و جلو محافظت می‌کند و لایه محافظی از گوریلا گلس 4 بر روی دوربین آن قرار گرفته است. این دستگاه به استاندارد نظامی MIL-STD-810G مجهز شده است.

ال جی وی 30 یکی دیگر عنوان‌های اولین را برای این کمپانی یدک می‌کشد. این دستگاه اولین گوشی هوشمند ال جی است که از پردازنده اسنپدراگون 835 قدرت می‌گیرد. این عنوان قرار بود به گوشی ال جی جی 6 برسد، اما به دلیل استفاده گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از این تراشه، ال جی مجبور به استفاده از اسنپدراگون 821 در مدل ال جی جی 6 شد.

بررسی اولیه از ال جی وی 30

اسنپدراگون 835 باعث شده است که ال جی وی 30 یک گوشی هوشمند سریع باشد. هر چند که تفاوت چندانی بین عملکرد ال جی وی 30 و ال جی وی 6 وجود ندارد، اما به نظر می‌رسد که عمر باتری بهبود یافته باشد. البته این موضوع را چندان مورد توجه قرار ندهید، یادتان باشد که این پیش نمایشی از محصول نهایی است.

ال جی تصمیم گرفته تا برای گوشی جدید خود از حافظه رم 4 گیگابایتی استفاده کند و سیستم عامل اندروید 7.1.2 را به عنوان نرم افزار آن در نظر بگیرد. 64 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد و البته درگاهی برای کارت میکرو اس دی تا بتواند این فضای ذخیره سازی را ارتقا دهد.

به کار گرفتن سیستم عامل اندروید 7.1.2 نوقا کمی ما را شگفت زده می‌کند. از آنجا که ال جی وی 20 برای اولین بار با اندروید 7.0 نوقا دیده شد، با وجود معرفی اندروید اوریو، بسیاری فکر می‌کردند که ال جی برای مدل V30 خود از اندروید 8 اوریو استفاده خواهد کرد، اما ال جی از این موقعیت نتوانست به مانند سونی به خوبی استفاده کند. البته ال جی به زودی ال جی وی 30 را به اندروید اوریو ارتقا خواهد داد.

بررسی اولیه از ال جی وی 30

دوربین همواره یکی از ویژگی‌های اصلی و قدرتمند در گوشی‌های سری V ال جی بوده است و دوربین ال جی وی 30 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. مجددا یک دوربین دوگانه در پنل پشتی دیده می‌شود. یک سنسور 16 مگاپیکسلی و یک سنسور 13 مگاپیکسلی که شما به سرعت می‌توانید بین آنها سوئیچ کنید. زاویه لنز واید یک ویژگی بزرگ در دوربین این دستگاه است و ال جی با قرار دادن چنین لنزی در دوربین سلفی جلو به شما اجازه می‌دهد تا در هنگام گرفتن عکس سلفی، فضا و نفرات بیشتری را در قاب تصویری خود داشته باشید.

ال جی در گوشی پرچمدار جدید خود از ویژگی جدیدی به نام GRAPHY استفاده کرده است. GRAPHY به شما اجازه می‌دهد که به مانند یک حرفه‌ای عکاسی کنید. هنگامی که شما از یک غذا، نوشیدنی و یا حتی منظره‌ای عکس می‌گیرید، قالب‌هایی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا تصویر زیباتری ثبت کنید. زوم دوربین بسیار عالی است و اجازه می‌دهد تا کیفیت تصویری همچنان ایده‌آل به نظر برسد.

بررسی اولیه از ال جی وی 30

گوشی ال جی وی 30 دارای جک هدفون است و برخلاف ال جی جی 6 دارای چهار مبدل دیجیتال به آنالوگ (Quad DAC) است. این موضوع به کاربر اجازه می‌دهد تا یک تجربه شنیداری فوق العاده داشته باشد. بسیاری ممکن است گمان کنند که شاید تنها وجود یک DAC نیز کافی باشد و نیازی به مبدل‌های بیشتر نخواهد بود، اما بعد از شنیدن صدای موسیقی در ال جی وی 30 که به چهار DAC مجهز شده، دیگر نمی‌توانید به عقب بازگردید. تجربه شنیداری بسیار هیجان انگیز را به ویژگی‌های بارز ال جی وی 30 اضافه کنید.

کد حفاظتی IP68 این گوشی را کاملا ضد آب کرده است؛ بنابراین شما به راحتی می‌توانید در زیر دوش نیز از آن استفاده کنید. در نهایت ال جی وی 30 یک گوشی هوشمند تمام عیار است که به راحتی می‌تواند کاربر خود را راضی نگه دارد. این یک بررسی اولیه از ال جی وی 30 است و همان طور که گفته شد، هنوز نرم افزار و سخت افزار آن نهایی شده است.

بررسی اولیه از ال جی وی 30

بعد از عرضه این گوشی، بررسی کاملی از آن را به شما ارائه خواهیم داد و همهئ نکات را به صورت مجزا مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهیم. با تکراتو همراه باشید.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر