;
coinex

اسکن چهره برای پرداخت ؛ روش جدید یک رستوران KFC در چین

اسکن چهره برای پرداخت ؛ روش جدید یک رستوران KFC در چین

شعبه‌ای از رستوران‌های زنجیره‌ای کی اف سی در شهر هانگزو چین گزینه‌ای را برای پرداخت پول در نظر گرفته که مشتریان می‌توانند تنها با یک لبخند هزینه غذای خود را پرداخت کنند. این سیستم تشخیص چهره Smile to Pay توسط شرکت غذایی Yum China توسعه داده شده تا بتوانند مصرف کنندگان جوان را به سمت خود جذب کنند.

این برند که در سال گذشته از شرکت مادر خود در ایالات متحده یعنی Yum Brands جدا شد، با 7685 شعبه، دارای بیشترین شعبه رستوران در چین است. این شعبه جدید در هانگزو KPRO نام دارد و جوانان چینی را مشتری هدف خود قرار داده است.

تکنولوژی اسکن چهره در این شعبه KFC حاصل همکاری با شرکت Ant Financial است که این سیستم را توسعه داده است. شرکت رابط علی بابا یعنی Ant گفته که این سیستم اولین کاربرد تجاری این تکنولوژی در جهان است.

مشتریان می‌توانند در کیوسک از اسکن چهره برای پرداخت استفاده کرده و باید شماره تلفن خود را نیز وارد کنند تا جلوی افراد سودجو گرفته شود. این سیستم بر پایه پلتفرم پرداخت Ant Financial یعنی Alipay کار می‌کند که بیش از نیم میلیارد کاربر را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است.

طبق گفته‌های این شرکت، این رستوران کی اف سی اولین فروشگاه فیزیکی در جهان است که از نرم افزار اسکن چهره برای پرداخت استفاده می‌کند. علاوه بر این، این تکنولوژی به خاطر بررسی بیش از 600 ویژگی صورت برای تشخیص و استفاده از دوربین سه بعدی و الگوریتمی برای تشخیص افراد زنده و نبود عکس یا ویدیو، نظر مشتریان را ازا نظر امنیت جلب کرده است.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر