;
coinex

اسپیکر هوش مصنوعی سامسونگ بهتر از گوگل هوم و الکسای آمازون است

اسپیکر هوش مصنوعی سامسونگ بهتر از گوگل هوم و الکسای آمازون است
گفته می‌شود که عملکرد اسپیکر هوش مصنوعی سامسونگ بهتر از گوگل هوم و الکسای آمازون خواهد بود. این خبر را مدیر ارشد اجرایی هارمن تایید می‌کند.

در حال حاضر آمازون اکو و گوگل هوم بر بازار اسپیکر هوش مصنوعی اندروید جهان حکمرانی می‌کنند، اما اکنون خبرهایی درباره اسپیکر هوش مصنوعی سامسونگ شنیده می‌شود که قصد دارد برایی رقابت با بزرگان این عرصه وارد بازارهای جهانی شود.

اسپیکر سامسونگ که مجهز به هوش مصنوعی خواهد بود با اسم رمز وگا (Vega) وارد بازار می‌شود. این گجت توسط سامسونگ و کمپانی هارمن اینترنشال (Harman International) توسعه یافته است.

سامسونگ در ماه مارس امسال با هارمن بر سر موضوعات مشترکی به توافق رسیدند که احتمالا یکی از آنها اسپیکر هوش مصنوعی سامسونگ است. صنایع بین المللی هارمن یک شرکت آمریکایی است که بیشتر با محصولات صوتی و تصویری خود شناخته می شود. روسای ساسمونگ و هارمن در نمایشگاه IFA 2017 که در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود، در پشت درهای بسته جلسه خود را برگزار کردند.

به گفته مدیر عامل هارمن، اسپیکرهای سامسونگ که مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی شده‌اند، عملکرد بسیار بهتری نسبت به گوگل هوم و الکسای آمازون دارند. با این اسپیکر هوش مصنوعی، سامسونگ می‌تواند اکوسیستمی را خلق کند که شامل انواع لوازم خانگی و دستگاه‌های تلفن همراه خواهد بود. این موضوع مخصوصا در بحث اینترنت اشیا می‌تواند بسیار موثر و کارآمد باشد.

اسپیکر هوش مصنوعی سامسونگ به خوبی قادر است تا با لوازم خانگی مختلف و گوشی‌های هوشمند کار کند. این گجت از بیکسبی قدرت می‌گیرد، دستیار هوشمند مجازی که در حال حاضر تنها در سه گوشی گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس و همچنین سامسونگ گلکسی نوت 8 قابل استفاده است.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر