;
coinex

آپدیت 4.3 تلگرام ؛ بهبود ریپلای، استیکر، دعوت از دوستان و موارد بیشتر

آپدیت 4.3 تلگرام ؛ بهبود ریپلای، استیکر، دعوت از دوستان و موارد بیشتر

از سال 2015 که ویژگی پاسخ دهی (reply) به تلگرام افزوده شد، ماکسیمم سایز گروه‌ها نیز از 200 عضو به 10,000 عضو افزایش پیدا کرده و 50 برابر شده است که این بهبود سریع این اپ پیام رسان را در این مدت نشان می‌دهد.

پاسخ دهی‌ها و منشن‌ها در گروه‌های تلگرام نیز برای کاربران این اپ ضروری محسوب می‌شوند. از این رو در به‌روزرسانی جدید یعنی آپدیت 4.3 تلگرام قابلیت جدیدی در این‌باره به‌وجود آمده است؛ هر زمان که کسی در گروه‌ها به شما ریپلای (reply، پاسخ) دهد یا شما را منشن کند، نشان @ به چت مربوطه اضافه می‌شود که اینگونه می‌توانید از پاسخ دیگران به نوشته و پست شما و همچنین از ذکر آیدی خود مطلع شوید.

اگر ریپلای یا منشن جدیدی در گروه داشته باشید، می‌توانید آن را با تپ برروی دکمه دارای نشان @ در داخل گروه، مشاهده کنید. این دکمه پس از خواندن تمام پیام‌های مربوطه پاک خواهد شد.

استیکرهای محبوب

هر کسی می‌تواند استیکر مورد نظر خود را بسازد و آن را در تلگرام آپلود کند؛ از این رو روزانه تعداد زیادی استیکر توسط کاربران در این پلتفرم افزوده و نصب می‌شود.

از این پس با آپدیت 4.3 تلگرام هر کسی با پنج یا تعداد بیشتری مجموعه استیکری که دارد می‌تواند هر کدام از استیکرها را ستاره‌دار کند و به لیست مورد علاقه خود اضافه کند. استیکرهای محبوب در پنل استیکرها در بخش مشخص شده با آیکون ستاره در بالاترین جایگاه قرار می‌گیرند که از این طریق راحت‌تر در دسترس‌اند.

استیکرهای گروه

از این پس گروه‌های بزرگ دارای بیش از 100 ممبر می‌توانند یک استیکر را بطور رسمی برای تمام اعضای گروه تنظیم کنند که اینگونه ممبرها هنگام چت در گروه می‌توانند بدون افزودن آن به لیست استیکرهای خود از آن استفاده کنند.

استیکرهای گروه در تلگرام
استیکرهای گروه

دعوت از دوستان

بخش دعوت از دوستان (Invite Friends) که از بخش مخاطبین (Contacts) قابل دسترس است، در آپدیت 4.3 تلگرام کاملا باز طراحی شده است. مخاطبانی که هنوز در تلگرام نیستند اما دوستان زیادی از آن‌ها از این اپ استفاده می‌کنند، در بالای فهرست قرار دارند. اگر از هر کدام از این مخاطبان دعوت به عمل آورید، آن‌ها تعداد زیادی از اعضای تلگرام را در مخاطبانشان خواهند دید.

دعوت از دوستان به تلگرام
دعوت از دوستان

ویژگی‌های دیگر…

در آپدیت 4.3 تلگرام چندین ویژگی کوچک  دیگر نیز اضافه شده که در زیر آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

  • ویدیوهای پلتفرم توییچ (Twitch) از این به بعد در پخش کننده درون برنامه‌ای تلگرام پشتیبانی می‌شوند و می‌توانید این ویدیوها را در حالت تصویر در تصویر در هنگام چت با دوستانتان تماشا کنید.
  • در حین تماس صوتی تلگرام، می‌توانید قدرت سیگنال را بررسی کنید.
  • در iOS می‌توانید هر تصویری که مستقیما از کلیپ بورد به گفتگو افزوده‌اید را قبل از ارسال ویرایش کنید.
  • در اندروید و در زمان فوروارد پیام، می‌توانید با یک تپ چندین دریافت کننده را انتخاب کنید.
  • در اندروید و در زمانی که عکس‌هایی را در بخش رسانه‌های به اشتراک گذاشته شده (Shared Media) مشاهده می‌کنید، می‌توانید به مکانی در گفتگو یا کانال که عکس در آنجا قرار دارد، بروید.
  • در اندروید، اگر پیام‌های زیادی در تعداد زیادی گفتگوی فعال داشته باشد، هماهنگ سازی بسیار سریع‌تر انجام می‌پذیرد.

برای دریافت آخرین نسخه تلگرام برای تمامی پلتفرم‌ها، روی این لینک کلیک کنید.

.

منبع: telegram

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر