;
coinex

انتشار آمار فعالیت روزانه کاربران تلگرام

انتشار آمار فعالیت روزانه کاربران تلگرام

انتشار آمار فعالیت روزانه کاربران تلگرام برعهده پژوهشگاه فضای مجازی کشور است که این پژوهشگاه نیز این فعالیت را با کمک و همکاری دانشگاه تهران انجام می دهد. این دو نهاد فعالیت کاربران فارسی زبان را در پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی به صورت روزانه منتشر می‌کند.

مرکز ملی فضای مجازی، اعلام کرده است که پژوهشگران و علاقمندان می‌توانند آمار فعالیت روزانه کاربران تلگرام را که از طرف این پژوهشگاه اعلام می‌گردد، برای آشنایی بیشتر با فضای کلی حاکم بر فعالیت کاربران فضای مجازی دنبال نمایند.

ساعات اوج انتشار مطلب در تلگرام

براساس اطلاعات موجود، در ساعت 22 میزان انتشار مطالب در کانال‌های تلگرامی، توسط کاربران ایرانی به اوج می‌رسد و چیزی نزدیک به 250K مطلب در این ساعات، منتشر می‌شود.

همچنین کمترین زمان انتشار مطلب در این کانال‌ها، ساعت 4 صبح است و میزان اطلاعات منتشر شده در این زمان به کمتر از 25K می‌رسد و در ساعت بین 10 صبح تا 20 نیز روندی ثابت دارد و حدود 150K است.

نمودارهای اطلاعاتی آمار فعالیت روزانه کاربران تلگرام

گزارشی که شامل آمار فعالیت روزانه کاربران تلگرام است، برروی سایت مرکز ملی فضای مجازی قرار می‌گیرد و با ارایه آمار از فعالیت کانال‌های عمومی تلگرام آغاز می‌شود که شامل نمودارهای اطلاعاتی زیر است:

1. آمار ساعتی انتشار مطالب در هر روز

2. گزارش تعداد کل کانال ها

3. گزارش تعداد کانال های بروز شده در هر روز

4. گزارش تعداد کل مطالب منتشر شده

5. گزارش متوسط تعداد مطلب در هر کانال

6. گزارش کل بازدیدهای کاربران از مطالب منتشر شده

7. گزارش متوسط بازدید مطالب

.

منبع: farsnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر