;
coinex

قیمت ال جی وی 30 در اروپا چیزی بیشتر از 1000 دلار خواهد بود!

قیمت ال جی وی 30 در اروپا چیزی بیشتر از 1000 دلار خواهد بود!
قیمت ال جی وی 30 در بازارهای اروپایی چیزی بیش از 1000 دلار است. این موضوع را می‌توان بر اساس لیست منتشر شده در خرده فروش رومانیایی Quickmobile تایید کرد.

قیمت ال جی وی 30 در لیست این خرده فروشی، 3999 لئوی رومانی ذکر شده که چیزی در حدود 870 یورو یا 1036 دلار است. با توجه به این که نرخ مالیات بر ارزش افزوده در رومانی 19 درصد است، احتمالا قیمت ال جی V30 در برخی از کشورهای اروپایی همچون کرواسی و مجارستان که نرخ مالیات بر ارزش افزوده بالاتری دارند، گرانتر خواهد بود.

این طور که از شواهد پیداست، قیمت ال جی وی 30 در اروپا بسیار بالاتر از دیگر بازارهای جهانی خواهد بود. این دستگاه در ایالات متحده با برچسب قیمتی 749.99 دلار به فروش خواهد رسید. قیمت ال جی وی 30 در بازارهای ایلات متحده توسط این کمپانی در توئیتی که به تازگی به اشتراک گذاشته شده است، مشخص شد.

فهرست قرار گرفته در وب سیات خرده فروشی Quickmobile نشان می‌دهد که بارگیری و حمل و نقل ال جی وی 30 در ماه سپتامبر (ماه جاری میلادی) آغاز خواهد شد. با این وجود، عرضه ال جی وی 30 در اروپا کمی زودتر از عرضه آن در ایالات متحده خواهد بود. ال جی وی 30 زودتر از ماه اکتبر (اواسط مهر ماه) در دسترس کاربران آمریکایی قرار نخواهد گرفت.

قیمت ال جی وی 30 در اروپا چیزی بیشتر از 1000 دلار خواهد بود!

تفاوت فاحش در قیمت ال جی وی 30 برای بازارهای اروپایی و آمریکایی را می‌توان به مالیات بر ارزش افزوده و برخی دیگر از هزینه‌های متداول در اروپا دانست. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که گوشی ال جی V30 در قاره‌های قدیمی‌تر با قیمت بیشتری به فروش می‌رسد و به قیمت گلکسی نوت 8 نزدیکتر است.

ال جی وی 30 در ایالات متحده باید چیزی در حدود 150 تا 200 دلار ارزان‌تر از آخرین فبلت پرچمدار سری گلکسی نوت سامسونگ عرضه شود. قیمت گلکسی نوت 8 در بازارهای ایلات متحده حدود 950 دلار است (البته این قیمت خرده فروشی این دستگاه است).

ال جی وی 30 برای کاربران اروپایی خوش قدم خواهد بود. سری پرچمداران ال جی V هرگز در اروپا عرضه نشدند و ال جی وی 30 برای اولین بار در قاره سبز خودنمایی می کند. صرفنظر از قیمت بالای این دستگاه در بازارهای اروپایی، عرضه همزمان ال جی وی 30 در اروپا و ایالات متحده نشان می‌دهد که این کمپانی ال جی به دنبال آن است تا برای عرضه محصولات خود در بازارهای قاره‌های قدیمی‌تر، بیشتر تمرکز کند.

ال جی وی 30 در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شد. جزئیات تا حدودی شبیه به گوشی پرچمدار ال جی جی 6 است، اما نمایشگر فول ویژن بلندی با نسبت تصویر 18:9 در پنل جلویی آن خودنمایی می‌کند. صفحه نمایش با طراحی تقریبا بدون حاشیه‌ای همراه است و وجود گواهینامه IP68 تضمین می‌کند که در هنگام استحمام نیز می‌توانید در زیر دوش به مکالمات خود پاسخ دهید.

این دستگاه دارای یک باتری غیرقابل تعویض 3300 میلی‌آمپر ساعتی است که از قابلیت شارژ بی سیم برخوردار بوده و از تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0 کوالکام بهره می‌برد.

ال جی وی 30

ال جی وی 30 دارای 4 گیگابایت حافظه رم بوده و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی قابل راتقا خواهد بود. گفته می‌شود که مدل ال جی وی 30 پلاس با 128 گیگابایت حافظه داخلی خودنمایی می‌کند. از دیگر مشخصات ال جی وی 30 می‌توان به وجود پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 و ماژول دوربین دوگانه در آن اشاره کرد.

دوربین ال جی وی 30 با ترکیبی از سنسور 16 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/1.6 و سنسور 13 مگاپیکسلی با رزونه f/1.9 که به صورت افقی چیده شده‌اند، یکی از بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند را به ارمغان آورده است.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر