;
coinex

طراحی شیائومی می میکس 2 در رندرهایی جدید

طراحی شیائومی می میکس 2 در رندرهایی جدید
طراحی شیائومی می میکس 2 یک بار دیگر رخ نشان داد. این روزها پرچمدار جدید شیائومی در کانون توجهات قرار دارد. گوشی می میکس 2 در یازدهم سپتامبر (20 شهریمر ماه) به طور رسمی معرفی خواهد شد.

رویداد شیائومی برای معرفی Mi MIX 2 درست یک روز قبل از مراسم معرفی آیفون‌های جدید اپل برگزار خواهد شد. با آن که شیائومی در بین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند، کمپانی نوظهوری است؛ اما محصول جدید آن می‌تواند از جهاتی با آیفون اپل رقابت کند.

فیلیپ استارک (Phillippe Starck) یک طراح فرانسوی است که سال گذشته اولین نسل از گوشی شیائومی می میکس را طراحی کرد. اکنون یک بار دیگر استارک با این سازنده چینی همکاری می‌کند. طراحی شیائومی می میکس 2 توسط فیلیپ استارک انجام شده است. طراحی آن بسیار زیبا و دلفریب است.

اگر به تصویر رندرهای ارائه شده دقت کنید، خواهید دید که نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی در مقایسه با نسخه استاندارد می میکس، درصد بالاتری را نشان می‌دهد. همان طور که در تصاویر می‌بینید، حاشیه‌های نمایشگر در بالا و اطراف آن غیر قابل مشاهده است و تنها حاشیه‌ای که به چشم می‌آید، نوار مشکی بسیار باریکی است که در پایین آن قرار گرفته است.

طراحی شیائومی می میکس 2

یکی دیگر از چیزهایی که در این رندر خودی نشان می‌دهد، دوربین سلفی شیائومی می میکس 2 بوده که درست به مانند نسل اول آن، سنسور در حاشیه پایین جانمایی شده است. شیشه‌ای که روی صفحه نمایش قرار گرفته، به نظر می‌رسد که از هر چهار طرف انحنا دارد.

اگر چه این رندرها برداشت ما را از طراحی شیائومی می میکس 2 نشان می‌دهد، اما نمی‌توان درستی آنها را تایید کرد. هیچ منبع رسمی از این کمپانی تاکنون مهر تاییدی بر صحت این رندرها نزده است.

در چند روز گذشته شایعات زیادی پیرامون این اسمارت فون در جریان بوده است. برخی منابع از همان ابتدا بر روی این موضوع تاکید داشتند که تراشه موجود در شیائومی می میکس 2، اسنپدراگون 836 کوالکام خواهد بود، هرچند که دیروز کوالکام به طور رسمی، وجود اسنپدراگون 835 را در این دستگاه تایید کرد.

احتمالا اولین دستگاهی که با چیپست اسنپدراگون 836 قدرتنمایی می‌کند، گوشی گوگل پیکسل 2 باشد. این چیپست نسخه ارتقا یافته‌ای از اسنپدراگون 835 خواهد بود.

درباره اندازه صفحه نمایش شیائومی می میکس 2 نیز حرف و حدیث‌های مختلفی وجود دارد. مدل اصلی دارای نمایشگر 6.4 اینچی بود و این در حالی است که اکثر منابع برای اندازه نمایشگر نسل دوم، پنل 6 اینچی را اعلام می‌کنند. برخی دیگر از رسانه‌های خبری نیز ادعای وجود نمایشگر 6.2 اینچ را داشته‌اند. این همان اندازه نمایشگری است که در پنل جلویی سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس قرار دارد.

پیش بینی می‌شود که شیائومی می میکس 2 در دو نسخه از نظر فضای ذخیره سازی عرضه شود. نسخه‌ای از آن با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهد شد و نسخه دیگر که سطح بالاتر است با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد.

مدل اصلی می میکس که در سال گذشته عرضه شد، یک گوشی هوشمند تمام عیار است، اما برخی کاربران از ضعف دوربین در ان گلایه داشتند. به نظر می‌رسد که کارهای ویژه‌ای روی مدل شیائومی می میکس 2 انجام شده است.

گفته می‌شود که سیستم دوربین این دستگاه پیشرفت خوبی خواهد داشت. یا یک ماژول دوربین دوگانه در پنل پشت خودنمایی خواهد کرد و یا اینکه یک سنسور 19 مگاپیکسلی منحصر به فرد در این قسمت قرار می‌گیرد. ظرفیت باتری برای این مدل، 4400 میلی‌آمپر اعلام شده است.

تا رونمایی از این دستگاه زمان زیادی باقی نمانده است. بیستم شهریور ماه با پرده برداری از روی این گوشی، همه چیز خود را به خوبی نشان داده و آتش شایعات مربوط به آن، به‌سرعت خاموش می‌شود.

.

منبع: gizmochina 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر