;
coinex

طراحی پنل جلویی شیائومی می میکس 2 در تصویر جدید رخ نشان داد

طراحی پنل جلویی شیائومی می میکس 2 (Xiaomi MI MIX 2) به بیرون درز کرد. تصویر این پنل که ادعا می‌شود، اولین تصویر واقعی از پنل جلویی این دستگاه را نشان می‌دهد، امروز در ویبو به اشتراک گذاشته شد.

Qu Yang@ با اشتراک گذاشتن این عکس (تصویر زیر) در شبکه اجتماعی چینی ویبو، طراحی پنل جلویی شیائومی می میکس 2 را به تصویر کشید. تلفیقی از هنر و تکنولوژی را می‌توان در طراحی این پنل احساس کرد.

طراحی پنل جلویی شیائومی می میکس 2 را به تصویر کشید

درست به مانند شایعات گذشته، این تصویر نیز پنلی را نشان می‌دهد که از بالا و دو طرف تقریبا بدون حاشیه نمایشگر است و تنها در قسمت پایین آن حاشیه بسیار باریکی دیده می‌شود. این دستگاه مشابه با مدل استاندارد شیائومی می میکس سال گذشته است، اما پهنای آن اندکی کاهش یافته است.

لبه‌های پنل از هر چهار طرف دارای انحناست و گوشی‌های آن به شکلی گرد طراحی شده است. در گوشه پایین سمت راست آن محل سنسور دوربین سلفی این دستگاه به چشم می‌خورد. علاوه بر این، با توجه به تصویر منتشر شده می‌توان دریافت که گوشی شیائومی می میکس 2 کمی کوچکتر از می میکس است. همین امر باعث می‌شود تا این اسمارت فون راحت‌تر از نسل قبلی در دست جای بگیرد و به اصطلاح خوش‌دست تر باشد؛ اما چه چیزهایی در شیائومی می میکس 2 بهبود یافته است؟

بر اساس پست Kevin Wang@ که در ویبو به اشتراک گذاشته شده است، سطح کیفی تماس‌ها، دوربین و فضای ذخیره سازی از جمله ویژگی‌هایی است که در پرچمدار جدید شیائومی بهبود یافته است. او می‌گوید که عکاسی با شیائومی می میکس 2 لذت‌بخش تر از می میکس بوده و تصاویر ثبت شده از وضوح بالاتری برخوردار هستند، اما او به دوربین دوگانه در این دستگاه اشاره‌ای نکرده است.

طراحی پنل جلویی شیائومی می میکس 2

جالب اینجاست که این دستگاه از اسکنر تعبیه شده در زیر نمایشگر نیز بی بهره است –این شایعه مدتی در فضای آنلان منتشر می‌شد- اما این سنسور در پنل پشتی جای می‌گیرد و البته سطح کیفی تماس‌ها نیز بهتر از نسل گذشته خواهد بود. علاوه بر این، طراحی سرامیکی بدنه این دستگاه همچنان تایید می‌شود.

گفته می‌شود که نمایشگر این دستگاه از نسبت تصویر 17 به 9 به نسبت تصویر 18 به 9 در این مدل جدید تغییر کرده است. قاب میانی نیز از سرامیکی به فلزی تغییر پیدا کرده تا تولید انبوه آن راحت‌تر و با سرعت بیشتری انجام شود. این موضوع می‌تواند به کاهش قیمت شیائومی می میکس 2 منجر شود.

در درون نسل دوم از پرچمدار می میکس شیائومی، اسنپدراگون 835 قدرتنمایی خواهد کرد. کوالکام دیروز این موضوع را رسما تایید کرد. به نظر می‌رسد که این دستگاه علاوه بر چین که سرزمین مادری این گوشی به حساب می‌آید، در بازار تایوان نیز خودنمایی خواهد کرد.

نسخه استاندارد شیائومی می میکس 2 با قیمتی در حدود 666 دلار عرضه می‌شود و نسخه سطح بالاتر آن که احتمالا به 8 گیگابایت حافظه رم مجهز است، با قیمت 833 دلار معامله خواهد شد. مراسم رونمایی از پرچمدار جدید شیائومی در یازدهم سپتامبر (20 شهریور) در شهر پکن برگزار خواهد شد.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر