;
coinex

زد تی ای بلید ای 2 اس معرفی شد؛ یک گوشی مقرون به صرفه دیگر از سازنده چینی!


زد تی ای بلید ای 2 اس معرفی شد؛ یک گوشی مقرون به صرفه دیگر از سازنده چینی!زد تی ای (ZTE) اخیرا از یک گوشی مقرون به صرفه دیگر به نام زد تی ای بلید ای 2 اس (Blade A2S) به عنوان جانشین مدل بلید ای 2 (Blade A2)، رونمایی کرده است.

این گوشی هوشمند قرار است که با قیمت 107 دلار، مثل مدل بلید ای 2، وارد بازار شود. کاربران می‌توانند از سایت JD.com برای خرید این گوشی هوشمند اقدام کنند.

مشخصات گوشی هوشمند زد تی ای بلید ای 2 اس

بلید ای 2 اس در مقایسه با مدل بلید ای 2 که به یک نمایشگر 5 اینچی 720 پیکسلی مجهز شده بود، از یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی 1080 پیکسلی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند به یک رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقاء مجهز شده است.

از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به یک پردازشگر هشت هسته‌ای 1.3GHz  مدیاتک ام تی 6753، اسکنر اثر انگشت پشتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 2540mAh اشاره کرد. این گوشی هوشمند قرار است که از تاریخ 17 شهریور (8 سپتامبر) وارد بازار شود.

زد تی ای سال گذشته مدل بلید ای 2 را با یک رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی وارد بازار کرده بود و حال به نظر می رسد که می‌خواهد با عرضه مدل بلید ای 2 اس در بازار گوشی‌های مقرون به صرفه، این دستگاه را با ویژگی‌های بهتری در اختیار کاربران بگذارد.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر